گنشین ایمپکت

اعتراض بازیکنان گنشین ایمپکت در رابطه با شخصیت جدید این بازی!

ظاهرا جدید‌ترین کاراکتر بازی گنشین ایمپکت به اندازه‌ای بد است که باعث شده بازیکنان و طرفداران این عنوان در سرتاسر جهان برای رفع مشکلات و بهبود این کاراکتر اعتراض کنند! گنشین ایمپکت یک بازی رایگان در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی MiHoYo توسعه یافته است. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین در سبک خودش به شمار می‌آید.

از زمان انتشار این بازی تا به امروز همواره بروزرسانی‌های متعددی برای این بازی منتشر شده است تا بتوانند بازیکنان را سرگرم نگه‌دارند، بتل پس و کاراکتر‌های جدید از جمله مهم‌ترین تغییراتی بوده‌اند که در طول زمان به بازی اضافه شده‌اند. با اینحال به نظر می‌رسد که آخرین کاراکتر منتشر شده برای این بازی، صدای اعتراض بازیکنان و طرفداران گنشین ایمپکت را در آورده است. نظرات در رابطه با دهیا (Dehya) مثبت نبوده است، اول از همه راجب ظاهر این شخصیت جدید که به نظر می‌آید مورد پسند بازیکنان قرار نگرفته است.

از طرف دیگر، بحث کارایی و قدرت این شخصیت مطرح بوده است، طبق گفته بازیکنان Dehya یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌هایی است که تا به حال در بازی منتشر شده است و نیاز دارد تا هر چه زود‌تر با دریافت تغییرات مورد نیاز جای خود را در میدان نبرد پیدا کند. بنابراین و در حال حاضر، شخصیت جدید در نبرد‌های گنشین ایمپکت کم‌ترین کارایی را دارد اما خبر خوب این است که استودیو MiHoYo سابقه خوبی در شنیدن صدای طرفداران از خود نشان داده است.

این توسعه دهنده همیشه به نظرات و بازخورد‌های مثبت و منفی بازیکنان گوش داده است و احتمالا می‌توانیم به زودی شاهد دریافت تغییرات جدیدی برای این کاراکتر باشیم. طراحی یک شخصیت جدید بدون شک چالش برانگیز‌ترین کار برای تیم سازنده تمام بازی‌های مطرح در سرتاسر دنیا خواهد بود، اما از آنجایی که رقابت در این عرصه بیش از پیش شده است، بازیکنان انتظار بالایی از تیم توسعه دهنده خواهند داشت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی