Outlast Trials

نسخه بتا بازی Outlast Trials برای هالووین در جریان است!

عنوان Outlast Trials قرار است که یک تجربه آنلاین و Co-op در دنیای سری Outlast به بازیکنان ارائه دهد. کم‌تر گیمری است که تا به حال اسم Outlast را نشنیده باشد، خصوصا اگر طرفدار سبک ترسناک و دلهره‌آور باشد!

هر دو نسخه این بازی با موفقیت نظر مثبت مخاطبان را جلب کردند. بسیاری از یوتوبر‌ها و استریمر‌ها بعد از گذشته چندین سال همچنان در حال تولید محتوا و حتی تجربه دوباره این بازی هستند، چرا که Outlast یکی از پرچم‌داران سبک ترسناک به شمار می‌آید و با تجربه آن همیشه حس خوب ترس و آدرنالین را به خاطر خواهید سپرد.

پیش از هر چیز، فراموش نکنید که عنوان Outlast Trials نسخه سوم سری Outlast نیست و یک بازی متفاوت است که در جهان این سری روایت می‌شود. با اینحال، حتی آنلاین بودن این عنوان باعث نمی‌شود که طرفداران آن را نادیده بگیرند، هر چه باشد پای Red Barrels یعنی خالق Outlast در میان است، آن هم بعد از چندین سال وقفه، و البته تجربه در زمینه‌ بازی‌های ترسناک. این سازنده به خوبی در ترساندن بازیکنان مهارت داشته است و حال با تجربه و نظرات بازیکنان در طول سال‌های گذشته، این احتمال که جدید‌ترین عناوین سری Outlast فوق‌العاده به نظر بیایند کاملا منطقی است، حداقل تریلر Closed Beta بازی Outlast Trials که با ما هم نظر است!

نسخه آزمایش یا همان بتا بازی، از تاریخ ۲۸ اکتبر تا ۱ نوامبر در جریان خواهد بود. بازیکنان می‌توانند بخش آموزشی، منو و لابی بازی، بخش شخصی‌سازی کاراکتر و در نهایت یکی از مپ‌های موجود بازی را به نام ایستگاه پلیس (Police Station) تجربه کنند. امکان اینکه به صورت انفرادی بازی را تجربه کنید موجود است، اما پیشنهاد ما به شما این است که با دوستان خود همراه شوید و بازی را به صورت ۵ نفره تجربه کنید.

فراموش نکنید، Outlast Trials یعنی به چالش کشیده شدن، شما فقط یک سوژه آزمایش هستید و در طول بازی اراده ذهنی و فیزیکی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای شروع، بقا و زنده ماندن شرط اول خواهد بود. این عنوان در سال ۲۰۲۳ در فروشگاه استیم و اپیک‌ گیمز منتشر خواهد شد. اگر قصد ثبت نام برای نسخه آزمایشی برای دریافت شانس و تجربه بازی را دارید، از صفحه فروشگاه این بازی در استیم اقدام نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی