آموزش دریافت Skin رایگان Riot Girl Tristana

ابتدا در نظر داشته باشید که سایت Facebook در ایران فــیلتـر است و بدون فــــیـلتر شکن نمیتوان این Skin را دریافت کرد چرا که در یکی از مراحل میبایست به این سایت وارد شوید. نکته دیگر اینکه شما برای دریافت این Skin نیازی به خریدن خود Champion ندارید. با انجام مراحل این آموزش هم Champion و هم Skin رایگان به اکانت شما اضافه خواهد شد. و اما مراحل دریافت این Skin به شرح زیر است :

۱ – اگر در سایت Facebook عضو نیستید، به این لینک رفته و ثبت نام کنید و یک پروفایل رایگان دریافت کنید.

۲ – سرور Summoner خود را انتخاب کنید و به لینک مربوط به سرور خود بروید :

لینک مربوط به سرور NA

لینک مربوط به سرور EUW

لینک مربوط به سرور EUNE

۳ – پس از ورود به سایت، در پایین صفحه مقابل Like League of Legends یک دکمه Like مشاهده می کنید. با فشار دادن این دکمه به سایت Facebook متصل می شوید و صفحه League of Legends را Like می کنید. پس از Like کردن کافیست دکمه Get Riot Girl Tristana را کلیک کنید، صفحه ای برای شما باز خواهد شد و کد مورد نظر Skin را برای شما ظاهر می کند.

۴ – بعد از دریافت کد کافیست این کد را کپی کرده و در قسمت Store و بعد از وارد شدن به قسمت Codes در Client بازی وارد کنید. طبق مراحل عکس زیر عمل کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق نظرات پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

3 دیدگاه

    • باید به ساپورت بازی به ایمیل Support@RiotGames.com ایمیل بزنید . کافیه Summoner Name . Username و Server را اعلام کنید اتوماتیک تمامی اسکین های رایگان به ایدیتون اضافه می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی