معرفی بازی Undecember

دیابلو به سبک هک اند اسلش: با جهان بزرگ Undecember آشنا شوید!

اگر به دنبال یک بازی در سبک نقش‌آفرینی هستید که پاسخ نیاز‌های شما را در بر داشته باشد، عنوان Undecember می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند!

ماه اکتبر برای طرفداران سبک اکشن و نقش‌آفرینی پر از عناوین جدید بوده است. Undecember نیز یکی از همین عناوین است که برای طرفداران این سبک جذابیت خاصی خواهد داشت، یک بازی بزرگ که شما را برای پیشرفت به چالش خواهد کشید. ترکیب بی‌نهایتی از مهارت‌ها، کلاس‌های مختلف در کنار قابلیت شخصی‌سازی، بخش داستانی نسبتا جذاب، طراحی بی‌نظیر دشمنان و باس‌ها و سیستم مبارزه‌ای فوق‌العاده بازی Undecember، این عنوان رایگان را تبدیل به تجربه‌ای ارزشمند کرده است.

توسعه دهندگان کره‌ای این بازی با ترکیب عناصر مختلفی از این سبک، و حتی تلفیق بهترین آرمان‌های بازی‌های مشابه مانند دیابلو (Diablo) و Path of Exile، توانسته‌اند که تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان ایجاد کنند. شخصی‌سازی مهارت‌های شما بسیار گسترده است و به معنای واقعی شامل هیچ محدودیتی نمی‌شود، در نتیجه با هر نوع کلاس و کاراکتر، هر آنچه در سر دارید بر روی کاغد پیاده خواهید کرد! در نتیجه مبارزات بازی از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود، چرا که شما تایین کننده توانایی‌های کاراکتر خودتان خواهید بود.

یکی از دیگر نقاط قوت این بازی طراحی باس‌های آن است. به جرات می‌توان گفت که توسعه‌دهندگان در طراحی باس‌های بازی سنگ تمام گذاشته‌اند و قرار است بازیکنان حسابی سرگرم مبارزات خودشان با باس‌ها شوند، نکته‌ای که به جذابیت این فایت‌ها اضافه می‌کند مکانیک متفاوت بازی‌ است که باعث می‌شود مهارت شما در این مبارزات تاثیر گذار باشد. همانطور که گفته شد، در Undecember شما اسیر یک کلاس نخواهید شد، بدین معنا که با هر نوع سلاح و امکاناتی قابلیت مبارزه را خواهید داشت.

البته بازی Undecember با انتقادات فراوانی رو‌به‌رو شده است و دلیل اصلی آن سیستم پولی بازی است. با اینکه پیش‌روی در بازی بدون خرج کردن پول امکان‌پذیر است، اما ظاهرا بازیکنان مدعی این هستند که سیستم فروشگاه بازی شامل آیتم‌هایی است که این اثر را به یک بازی پی تو وین (Pay to Win) تبدیل کرده است و با خرید از فروشگاه شما می‌توانید سرعت پیش‌روی خود را چندین برابر بیش‌تر کنید.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی