آموزش دریافت Skin رایگان Unchained Alistar

آموزش دریافت Skin رایگان Unchained Alistar

ابتدا در نظر داشته باشید که سایت Youtube در ایران فــیلتـر است و بدون فــــیـلتر شکن نمیتوان این Skin را دریافت کرد چرا که در یکی از مراحل میبایست به این سایت وارد شوید. نکته دیگر اینکه شما برای دریافت این Skin نیازی به خریدن خود Champion ندارید. با انجام مراحل این آموزش هم Champion و هم Skin رایگان به اکانت شما اضافه خواهد شد. و اما مراحل دریافت این Skin به شرح زیر است :

۱ – ابتدا وارد صفحه اصلی بازی شوید (Client بازی) و دکمه نارنجی رنگ مربوط به Store را کلیک کنید تا وارد صفحه فروشگاه سایت Riot Games شود. همان صفحه ای که میتوان Skin ، Champion ، Ward Skin ، Boost و سایر موارد را با RP خرید. این مرحله الزامیست زیرا اگر تا به حال وارد صفحه Store نشده باشید کد این Skin رایگان به اکانت شما اضافه نمی شود و پیغام خطا دریافت می کنید.

۲ – به این صفحه مراجعه کنید و اگر در سایت Login نیستید دکمه Login در بالا و سمت راست سایت را کلیک کرده و با استفاده از اکانت Gmail خود وارد سایت شوید. اگر اکانت Gmail ندارید یک اکانت بسازید. بعد از Login شدن دکمه Subscribe را فشار دهید. بعد از اینکه تایید شد شما در این Channel عضو شده اید و Subscribed ظاهر شد، این مرحله به پایان رسیده.

۳ – بعد از Subscribe کردن در سایت Youtube باید به لینک مربوط به سرور LoL خودتان بروید. لطفا لینک سرور مربوطه را انتخاب کنید، همان سروری که Summoner شما در آن قرار دارد :

لینک مربوط به سرور NA

لینک مربوط به سرور EUW

لینک مربوط به سرور EUNE

۴ – بعد از وارد شدن به این صفحه، فقط یک دکمه وجود دارد که با فشار دادن آن می توانید مراحل دریافت Skin را آغاز کنید.

بعد از زدن دکمه Login می بایست Username و Password خود را وارد کنید. بعد از Login شدن دکمه Subscribe برای شما ظاهر می شود، با فشار دادن این دکمه وارد مرحله بعد خواهید شد.

۵ – بعد از فشار دادن دکمه Subscribe شما به صفحه Gmail هدایت می شوید، در این صفحه، اگر قبلا در Gmail وارد نشده باشید، عکس سمت راست ظاهر می شود و می بایست Email و Password خود را وارد کنید تا به مرحله عکس سمت چپ برسید، اگر قبلا وارد Gmail شده باشید، عکس سمت چپ ظاهر می شود و کافیست منتظر شوید تا دکمه Accept روشن شود، سپس روی آن کلیک کنید.

۶ – بعد از اینکه بارگذاری ها پس از کلیک کردن روی دکمه Accept به پایان رسید شما دوباره به سایت League of Legends هدایت می شوید و پیغام موفقیت آمیز بودن یا نبودن دریافت Skin را دریافت خواهید کرد، اگر تمامی مراحل را به دقت انجام داده باشید، این Skin به همراه Champion به اکانت شما اضافه خواهد شد.

در صورت بروز خطای زیر در دریافت Skin می بایست مراحل بعدی را طی کنید تا Skin شخصا توسط یکی از اعضای گروه پشتیبانی Riot Games به اکانت شما اضافه شود. این مشکل از طرف خود شرکت هست و در حال حاضر تنها راه حل ارائه شده توسط شرکت برای گرفتن Skin، ارتباط مستقیم با پشتیبانی و ارسال تیکت است.

در این مرحله ما به شما کمک خواهیم کرد تا با ارسال یک تیکت به Riot Games بعد از چند ساعت Skin خود را دریافت کنید.

مرحله اول : وارد این سایت شوید، نیازی به ثبت نام در سایت نیست اما اگر مایل بودید می توانید Sign up کنید تا بعدا تیکت های خود را مدیریت کنید. اما توجه داشته باشید که اگر ثبت نام کردید ایمیل شما همان ایمیل Gmail باشد که در سایت Youtube با آن Subscribe کردید.

مرحله دوم : در منوی بالای سایت دکمه SUBMIT A REQUEST را کلیک کنید. یک فرم حاوی فیلد های مختلف برای شما ظاهر خواهد شد. اطلاعات را دقیقا طبق مراحل زیر وارد کنید :

در قسمت Your email address آدرس ایمیل Gmail خود را وارد کنید (همان ایمیل که در سایت Youtube استفاده کردید)

در قسمت Subject وارد کنید : Unchained Alistar

در قسمت Description دقیقا متن زیر را وارد کنید :

Hi,
I tried to redeem the free Alistar skin which you provided for free for anyone who subscribe
to your Youtube channel, but I got this error : “There was an error adding the Alistar skin to your account. Please try again later.”
I tried many ways but I couldn’t get the skin.
So could you please help me with this and add the free skin to my account?
my email is the one I used in the ticket.
And as you can see I’ve subscribed to your Youtube channel.
Thanks in advance.

در قسمت Username همان Username خود را وارد کنید که در زمان وارد شدن به بازی استفاده می کنید، یعنی LoL Username شما.

در قسمت Summoner Name اسم Summoner خود را وارد کنید، همان اسمی که دیگران داخل بازی می بینند.

در قسمت Region هم سرور خود را انتخاب کنید، همان سروری که Summoner شما در آن قرار دارد.

در قسمت Language گزینه English را انتخاب کنید.

و در آخر Category را Account و بعد Management انتخاب کنید.

اگر دکمه Got It ظاهر شد آنرا فشار دهید.

بعد از انجام این مراحل دکمه Submit را کلیک کنید تا تیکت شما ارسال شود. حداکثر بعد از ۱ روز Skin به اکانت شما اضافه خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق نظرات پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی