سیزن جدید اپکس لجندز

طبق انتظار‌ها Catalyst جدید‌ترین لجند اپکس خواهد بود!

با نزدیک شدن به سیزن ۱۵ بازی اپکس لجندز، طرفداران طبق معمول منتظر لجندی جدید نیز خواهند بود. ریسپاون (Respawn) با تریلر جدیدی از سری داستانی خودش به نام “Stories from the Outlands” جدید‌ترین لجند بازی یعنی Catalyst را به عنوان لجند سیزن ۱۵ معرفی کرد.

سیزن گذشته ما شاهد Vantage، لجندی با یک خفاش به عنوان همراه خودش بودیم. می‌توان گفت که شخصیت و گیم‌پلی Vantage مورد استقابل بازیکنان قرار گرفت، اما این باعث نمی‌شود که آن‌ها راجب به لجند سیزن آینده فراموش کرده باشند چرا که برای طرفداران بازی اپکس لجندز، بخش داستانی بازی و اضافه شدن شخصیت‌های جدید در هر فصل بسیار جذاب بوده است.

لجند Catalyst پیش از این و در سال گذشته به عنوان یکی از لجند‌های آینده لو رفته بود. او به عنوان یک سازنده‌ خلاق معرفی شده است و به نظر می‌آید قابلیت ساخت و ساز (Building) را داشته باشد.

سیزن ۱۵ که با نام کسوف (Eclipse) معرفی گردیده است، علاوه بر Catalyst شامل مپ جدیدی نیز خواهد بود. بر حسب تجربه‌، پیش‌بینی می‌شود مکان‌هایی که در تریلر داستانی او شاهد بودیم بخش‌هایی از مپ جدید باشد، این اتفاق قبلا با معرفی لجند‌های پیشین مانند Horizon و Olympus افتاده است.

همانطور که گفته شد و البته با توجه به اطلاعاتی که از گذشته لیک شده است، بخشی از توانایی‌های Catalyst در مورد ساخت ساز خواهد بود. به نظر می‌آید ماده جدیدی که در تریلر شاهد آن بودیم در قدرت‌های Catalyst دخیل باشد. این ماده سیاه رنگ به نام Ferro Fluid معرفی شده است ولی برای اطلاعات بیش‌تر باید صبر کرد و منتظر انتشار مپ جدید و البته لجند جدید بود.

از طرفی موارد لو رفته از گذشته چندان قابل اطمینان نیستند، چرا که ریسپاون تصمیم گیرنده نهایی است و بخشی زیادی از این اطلاعات تنها شامل ایده پردازی‌های این کمپانی برای شخصیت‌های آینده بوده است. به عنوان مثال توانایی Ultimate لجند Catalyst با نام برج آهنی معرفی شده است، و به او این اجازه را می‌دهد که با ساخت برجی که او بالای آن قرار دارد بتواند دیدی بهتری به میدان نبرد داشته باشد.

نظر شما راجب لجند جدید و سیزن ۱۵ بازی Apex Legends چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی