برترین بازی‌های چند نفره موبایل

برترین بازی‌های مولتی‌پلیر موبایل در سال ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ با اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا و کلمه آشنای این روزها «قرنطینه» شروع شد. بازی‌های مختلفی روی موبایل وجود دارند که به شما کمک می‌کنند با دوستانتان چند ساعتی را سرگرم شوید. با توجه به پاندمی کرونا و منع تردد، بهتر است که این روزها را در خانه و دور از جمع‌ها بگذرانیم. در این پست ۱۰ عنوان از برترین بازی‌های چند نفره یا مولتی‌پلیر پلتفرم موبایل را برای شما لیست کرده‌ایم.

۱. Crash Bandicoot: On The Run

بازی Crash Bandicoot: On The Run

کرش بندیکوت یکی از بازی‌های جذاب و نوستالژی، هم‌اکنون به صورت رسمی در موبایل در دسترس است. Crash Bandicoot: On the Run! با همان حس و حال نوستالژیک خود، طرفداران این مجموعه بازی را به خوبی به وجد آورده است و اگر شما هم از جمله کسانی هستید که در کودکی این بازی را انجام داده، مطمئن باشید که از دیدن و تجربه نسخه موبایلی کراش باندیکوت حسابی ذوق زده خواهید شد. با اینکه گرافیک بازی بی نظیر و بسیار عالی است، اما طراحی های آن دقیقاً مثل نسخه اورجینال می‌باشد و از این نظر باید سازندگان این بازی را تحسین کرد. در این بازی شما باید سعی کنید پروژه‌های شیطانی دکتر بدذات یعنی Dr Neo Cortex را نقش بر آب کنید و موجودات جهش یافته ای که او ساخته را شکست دهید و به این دکتر شیطان صفت اجازه ندهید که به نقشه‌های پلید خود را عملی کند.

این بازی پس از انتشار در تاریخ ۲۵ مارس، این بازی در حال حاضر بیش از ۸.۱ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است و می‌تواند بیش از ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی با بیش از ۵۰ شخصیت و ۱۲ دنیا و محیط مختلف به شما ارائه دهد. همچنین به تازگی کرش بندیکوت ۴ برای پی‌سی نیز عرضه شده است که می‌توانید آن را از فروشگاه G4A4 تهیه کنید.

۲. Minecraft

بازی Minecraft

ماینکرفت یکی از پرطرفدارترین و برترین بازی‌ها برای همه سنین است. نسخه Pocket Edition این بازی همانند نسخه پی‌سی بوده و تفاوت چندانی ندارد. شما می‌توانید بازی ماینکرفت پاکت ادیشین را به صورت لوکال و با اتصال به یک شبکه با دوستان خود بر روی موبایل بازی کنید. اگر امکان حضور در یک مکان و استفاده از شبکه مشترک ندارید، می‌توانید با دوستانتان وارد یک سرور شده و به صورت گروهی از این بازی لذت ببرید. ماینکرفت بر روی موبایل با قیمت ۷.۴۹ دلار به فروش می‌رسد که می‌توانید استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل آن را خریداری کنید.

  • تعداد پلیر: ۵ نفر (به صورت لوکال)
  • قابل نصب در اندروید و iOS با قیمت ۷.۴۹ دلار

۳. Among Us

بازی Among Us

به لطف استریمرها و تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی، به احتمال زیاد نام بازی امانگ آس را شنیده‌اید. Among Us یک بازی مولتی‌پلیر که در آن شما و چند پلیر دیگر (بین ۴ تا ۱۰ پلیر) وارد یک سفینه فضایی می‌شوید. متاسفانه نقص فنی موجب می‌شود نتوانید از این سفینه خارج شوید. می‌بایست ابتدا قسمت‌های آسیب دیده را تعمیر کنید و سپس فرار را بر قرار ترجیح دهید. اما همه ختم به این مشکلات نمی‌شود. در میان شما یک Imposter یا شیاد وجود دارد که تلاش می‌کند تک تکتان را بکشد. کافی است شیاد را پیدا کنید تا بتوانید او را از سفینه به بیرون پرتاب کنید.

برای تجربه Among Us اتصال اینترنت و ابزار تغییر دهنده آی‌پی ضروری است. اما خوشبختانه پینگ بازی فوق‌العاده است و هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود. Among Us یک شاهکار ساده و سرگرم‌کننده است که می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد. اگر آن را با دوستانتان بازی کنید لذتش چندین و چند برابر می‌شود. اما همچنان بازی کردن با پلیرهای دیگر نیز انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید به صورت رایگان این بازی را در موبایل استفاده کنید.

۴. Genshin Impact

بازی Genshin Impact

گنشین ایمپکت، جزو برترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ کاربران اندروید، یک بازی ویدیویی رایگان در سبک نقش‌آفرینی و اکشن است که توسط می‌هویو توسعه و منتشر شده است. ساخته جدید استودیو می‌هویو، حال و هوایی مشابه انیمه‌های ژاپنی را در ذهن تداعی می‌کند و درکنار داستانی جذاب و حماسی، تجربه‌ای کامل از یک بازی نقش آفرینی را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون، به ارمغان می‌آورد.

این بازی دارای یک نقشه جهان باز است که بازیکن با پیاده‌روی، کوهنوردی، شنا و سر خوردن در صورت لزوم به کاوش در آن می‌پردازد. بسیاری از اشیا و مکان‌های مهم در کل نقشه پخش شده‌اند. بازیکنان می‌توانند هر بار حداکثر چهار شخصیت خود را کنترل کنند. با تکمیل تلاش‌ها برای پیشبرد داستان، بازیکن قادر است در مجموع ۲۴ شخصیت قابل پخش را باز کند. حالت چند نفره بازی با سبک مشابه در دسترس است.

دنیای بازی Genshin Impact پر از موجودات اهریمنی است که هرکدام رفتار منحصر‌به‌فرد خود را شامل می‌شوند. همچنین شما نیز در این دنیا تنها نخواهید بود و پس از مدتی، کنترل کاراکتر‌های مختلفی را در دست خواهید گرفت. علاوه‌بر شخصیت اصلی که در ابتدا بازی انتخاب می‌کنید، در ادامه افراد بیشتری به شما ملحق خواهند شد که هرکدام دارای قدرت و سبک نبرد خاص خود هستند. شما در هر لحظه‌ای و حتی در حین نبرد نیز می‌توانید روی کاراکتر‌های مختلف سوییچ و از ویژگی‌های آن‌ها استفاده کنید. هریک از قهرمانان بازی از یک عنصر خاص استفاده می‌کند، عناصر در بازی دارای نقاط قوت و ضعف هستند. به‌عنوان مثال درحالی‌که آتش با آب خاموش می‌شود، با باد می‌توانید قدرت آتش را افزایش دهید. شما می‌توانید کریستال گنشین ایمپکت و سایر آیتم‌ها و محصولات این بازی را از فروشگاه ما تهیه کنید.

۵. Mario Kart Tour

بازی Mario Kart Tour

Mario Kart Tour یکی دیگر از بازی‌های عرضه شده از دنیای شخصیت Super Mario و دوستان همیشگی‌اش می‌باشد که توسط کمپانی ژاپنی Nintendo، سازنده و صاحب امتیاز این فرانچایز تولید و برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون عرضه شده است و می‌توان آن را جزو برترین بازی‌های مولتی‌پلیر دانست.

از لحاظ ظاهری، بازی Mario Kart Tour شباهت بسیار زیادی به بازی کلاسیک و محبوب کرش تیم ریسینگ (Crash Team Racing) دارد و درست مثل آن، در این بازی هم شما باید با شخصیت‌های مجموعه ماریو سوار بر خودروهای کارتینگ شده و در رقابت‌های ماشین سواری شرکت کنید. در بازی Mario Kart Tour شما می‌توانید از آیتم‌های متعدد و نیروهای ویژه‌ای در مسیرهای حرکت خود استفاده کنید تا با کمک آن‌ها رقبا را پشت سر گذاشته و یا آن‌ها را از مسیر خارج کنید.

۶. Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile

کال آو دیوتی یکی از محبوب‌ترین و برترین بازی‌های شوتر در جهان است و در نسخه‌های مختلف برای پی‌سی و کنسول در دسترس است. نسخه موبایل کال آو دیوتی نیز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این ژانر است که توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون پلیر فعال جذب کند.

در بازی Call of Duty: Mobile همانند بازی‌های آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت ۵ با طیف گسترده‌ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده‌ها ماموریت خاص را پشت سر می‌گذارید. همه شخصیت‌ها، سلاح‌ها و دیگر ویژگی‌های نسخه‌های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در موبایل‌تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت‌ها در دنیای بی‌نظیر Call of Duty غرق شوید. برای تهیه آیتم‌ها و اسکین‌های این بازی نیاز به پوینت کال آو دیوتی موبایل دارید، شما می‌توانید سی پی Call of Duty Mobile را از فروشگاه ما تهیه کنید.

۷. League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends: Wild Rift

اگر از طرفداران سبک موبا هستید، حتما نام لیگ آو لجندز را شنیده‌اید. اکنون رایت گیمز کمپانی سازنده لیگ آو لجندز، سبک موبا را با بازی League of Legends: Wild Rift به دنیای موبایل آورده است. بازی League of Legends: Wild Rift یک عنوان کاملا استراتژیک با المان‌هایی از سبک‌های نقش‌آفرینی و تاکتیکال است. بازی به صورت گروهی و به شکل آنلاین انجام می‌شود. شما در نقش قهرمانان محبوب و معروف دنیای LoL هستید و می‌توانید با انتخاب شخصیت قهرمان مورد نظر خود از بین شخصیت‌های مختلف، به این نبردهای گروهی بروید و تجربه‌ای هیجان انگیز و جذاب را برای خود رقم بزنید.

بازی موبایلی League of Legends: Wild Rift یکی از بهترین اتفاقات موبایل گیمینگ و از برترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ میلادی است که قطع به یقین جای رشد بیشتری دارد. در حال حاضر تجربه این بازی را می‌توان به همه مدل گیمری توصیه کرد؛ چه آن‌ها که تا به امروز سمت بازی‌های سبک موبا نرفته‌اند و چه آن‌ها که به نوعی کارکشته لیگ آو لجندز هستند. همانند سایر بازی‌های رایگان، برای تهیه اسکین‌ها و آیتم‌ها در این بازی نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای است. فروشگاه ما مفتخر که وایلد کور بازی League of Legends: Wild Rift با قیمت مناسب برای شما عزیزان عرضه می‌کند.

۸. Hearthstone

بازی Hearthstone

Hearthstone یکی دیگر از عناوین پرطرفدار پی‌سی است که به دنیای موبایل راه یافته است. Hearthstone بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی‌های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه‌های موبایل است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از ۵ میلیون دانلود داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی‌های کارتی موبایل معرفی شود. در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت‌هایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد رو می‌کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید. چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد.

۹. PUBG

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile با میلیون‌ها دانلود از گوگل پلی و اپ استور و کسب امتیاز ۴.۲ از ۵، از پردانلودترین و برترین بازی‌های موبایل به شمار می‌رود. بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‎های کنسولی برای موبایل بازسازی شده است و استفاده از قابلیت‎های بالا و همچنین تکیه فراوان به هوش بازیکن شما را تا ساعت‎ها سرگرم می‎کند. در این بازی ۱۰۰ بازیکن به صورت همزمان در بخش چند نفره وارد محیط بازی می‎شوند و تنها فردی که در پایان بازی باقی می‎ماند عنوان برنده را به دست می‎آورد. در PUBG Mobile باید لوازم و وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و بازی در اختیار شما مجموعه‎ ای از سلاح‎های مختلف و انواع ماشین‎ها، قایق‎ها و حتی موتورسیکلت قرار می‎دهد. شما می‌توانید یو سی پابجی موبایل را از فروشگاه G4A4 با قیمت ارزان تهیه کنید.

۱۰. Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends جدیدترین بازی ویدیویی سبک رانندگی می‌باشد که توسط Gameloft Barcelona ساخته شده و توسط Gameloft در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۸ منتشر شده است. سری بازی Asphalt از پرطرفدارترین بازی های موبایل است که نسخه ویژه ای از آن نیز برای کنسول PS Vita منتشر شده است. بازی Asphalt 9: Legends از موتور گرافیکی Bullet Physics استفاده می‌کند که باعث شده این بازی پیشرفت گرافیکی قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی داشته باشد. گیم پلی بازی Asphalt 9: Legends شبیه به Asphalt 8: Airborne است، با تفاوت های قابل توجه در گرافیک و طراحی. در این بازی ۵۰ ماشین وجود دارد. درست مانند سری های قبلی، پنج کلاس وجود دارد: D، C، B، A، و S که برای بازی کردن باید ماشین های همان کلاس را خریداری کنید و با استفاده از آیتم های متنوع آن ها را شخصی سازی کرده و در مسابقات شرکت کنید. در این بازی می‌توانید باشگاه درست کنید و بازیکنان را از هر جای جهان برای مسابقه به آنجا دعوت کنید.

 

2 دیدگاه

  1. سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی