Call of Duty: Warzone

کال آف دیوتی: وارزون موبایل در پاییز آینده منتشر می‌شود.

خبری هیجان انگیز برای طرفداران بازی کال آف دیوتی، در راه است! به گفته بابی کوتیک، مدیرعامل آکتیویژن، نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone در فصل پاییز امسال بر روی دستگاه‌های موبایل عرضه خواهدشد.

همانطور که می‌دانید، Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در دنیای گیمینگ است که توانسته بیشتر گیمرهای سراسر جهان را جذب خود کند. حالا با اعلام این خبر هیجان‌انگیز، فرصتی برای تجربه این بازی بزرگ را بر روی دستگاه موبایل خود دارید.

آنچه که ویژه Warzone Mobile را از نسخه کال آف دیوتی موبایل کنونی متمایز می‌کند. این است که آکتیویژن آن را به صورت داخلی توسعه داده‌است. برخلاف نسخه موبایل که توسط توسعه‌دهنده چینی ساخته شده‌است. این بدان معناست که Warzone Mobile با استفاده از توانایی‌های داخلی آکتیویژن، با جزئیات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی عرضه خواهد شد.

حتی قبل از عرضه رسمی آن، برخی از گیمرها در فرصتی استثنایی، فرصت داشتند با Warzone Mobile آشنا شوند و تجربه‌ای یکتا از آن کسب کنند. در این نقد و بررسی زود هنگام، آنها می‌گویند، قرار دادن یک بازی به اندازه Warzone روی دستگاه‌های موبایل هیچ کار آسانی نیست. اما آکتیویژن توانسته است آن را با حفظ همه جزئیات و معماری بازی، به گونه‌ای به پلتفرم موبایل منتقل کند. با این کار توانسته تجربه بازی از دست داده نشده و هنوز همان جذابیت و هیجان را برای بازیکنان ارائه دهد.

همچنین باید بدانید که بابی کوتیک در حال حاضر در جلسات دادگاه FTC مایکروسافت شاهد است. این جلسات ممکن است سرنوشت تصاحب آکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تعیین کنند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر و تمامی اتفاقات این جلسات، به خلاصه‌ای کامل از سه روز اول این دادگاه مراجعه کنید.

پس به یاد داشته باشید، در فصل پاییز امسال، Call of Duty: Warzone Mobile به تمامی طرفدارن این بازی، فرصتی بی‌نظیر را برای تجربه بازی بر روی دستگاه موبایلشان خواهدداد. به خاطر داشته باشید که برای تحقیق درباره هرچه که در این دادگاه رخ داده‌است، به بازبینی جامع از سه روز اول آن مراجعه کنید.

Call of Duty: Warzone
خبری هیجان انگیز برای طرفداران بازی کال آف دیوتی، در راه است!

کال آف دیوتی وارزون

کال آف دیوتی: وارزون، یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار جهان در دنیای بازی‌های ویدیویی است. با توجه به موفقیت های بزرگی که این سری بازی‌ها در سال‌های گذشته داشته‌است. طرفدران با شوق و هیجان منتظر عرضه نسخه جدید این بازی هستند. اما چیزی که این بار انتظار را برای طرفداران این سری بیشتر از همیشه هیجان‌انگیز می‌کند، عرضه نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone است.

بله، درست شنیدید! Warzone، نام بخش آنلاین و جمع‌آوری از سری کال آف دیوتی است که باعث شده استقبال عمومی بی‌نظیری داشته‌باشد. به گونه‌ای که توانسته تعداد زیادی از گیمرها در سراسر جهان را به خود جذب کند. اما حالا، با عرضه نسخه موبایلی آن، تجربه هیجان‌انگیز وادار شدن به نبرد در دنیای Warzone را بر روی تلفن همراه خود خواهید داشت.

اعلام شده است که آکتیویژن، شرکت توسعه دهنده این بازی، بر روی نسخه موبایلی Warzone کار می‌کند و این نسخه در طول فصل پاییز به بازار عرضه خواهدشد. این خبر همچنین توسط بابی کوتیک، مدیرعامل آکتیویژن، اعلام شده‌است. پیش بینی می‌شود انتشار نسخه موبایلی وارزون مورد استقبال گیمرها قرار بگیرد.

کال آف دیوتی وارزون اپل و اندروید

نسخه موبایلی Warzone برای دستگاه‌های اپل و اندروید طراحی و ساخته‌شده‌است. بازیکنان می‌توانند از آن روی تلفن همراه خود لذت ببرند و تجربه‌ای شبیه به نسخه اصلی Warzone را داشته باشند. با توجه به توانایی‌های داخلی آکتیویژن و تلاش‌های آنها در بهینه سازی تجربه بازی بر روی دستگاه‌های موبایل، انتظار می‌رود تا این نسخه توانایی حفظ جزئیات و هیجان اصلی بازی را داشته باشد.

همچنین، قبل از عرضه رسمی Warzone Mobile، برخی از بازی‌بازان و خبرنگاران فرصتی داشتند تا این بازی را زودتر تجربه کنند و نظرات خود را درباره آن ارائه دهند. برخی از نقدها نشان داده‌است که آکتیویژن توانسته‌است Warzone را به خوبی بر روی دستگاه‌های موبایل انتقال دهد. تغییراتی کوچک و هوشمندانه‌ای ایجاد شده‌است تا تجربه بازی بر روی موبایل بهترین حالت ممکن را داشته‌باشد.

آخرین اخبار این است که بابی کوتیک در دادگاه FTC مایکروسافت شاهدی است که می‌تواند سرنوشت تصاحب آکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تعیین کند. این دادگاه وقایع مهمی را در بر دارد و ممکن است پیامدهای قابل توجهی برای صنعت بازی‌سازی داشته باشد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر و دنبال کردن رویدادها و اخبار این دادگاه، می‌توانید به خلاصه‌ای که از سه روز اول این دادگاه تهیه شده‌است مراجعه کنید.

در فصل پاییز امسال، Call of Duty: Warzone Mobile با شور و هیجان خاص خود، به دستگاه موبایل شما خواهدرسید. تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز از دنیای نبرد و تیراندازی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

منبع خبر: https://www.ign.com/articles/call-of-duty-warzone-mobile-is-coming-this-fall-bobby-kotick-says

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی