وارزون موبایل

هر آنچه راجب وارزون موبایل باید بدانید!‌ (‌تاریخ انتشار و گیم‌پلی)

سر انجام تریلر رسمی معرفی Warzone Mobile به همراه اولین اطلاعات از گیم‌پلی منتشر گردید! وارزون موبایل با ۱۲۰ بازیکن در یک نقشه کاملا جدید و قابلیت کراس پلفترم با کالاف دیوتی وارزون ۲ در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های موبایل یعنی اندروید (Android) و iOS منتشر خواهد شد. ثبت نام زود هنگام برای نسخه اندروید از این لحظه امکان پذیر خواهد بود.

از مهم‌ترین اخباری که امروز در سری COD:Next به آن پرداخته شد قابلیت کراس پلفترم میان بازی‌های جدید سری کالاف دیوتی یعنی: وارزون موبایل، کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ و وارزون ۲ بود. کراس پلفترم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا علاوه بر بخش اجتماعی (دوستان و گروه‌های چت) خودشان، هر موقع که بخواهند پلتفرم خودشان را عوض کنند و با همان اکانت اصلی خودشان به تجربه دیگر عناوین نیز مشغول شوند. به طور خلاصه تجربه و ارتباطی فوق‌العاده برای طرفداران سری کالاف دیوتی!

و اما وارزون موبایل که با طراحی منحصر به فردی برای این پلتفرم قرار است که توجه طرفداران و حتی تازه‌واردان را به خود جلب کند! به گفته‌ اکتیویژن وارزون موبایل به طور اختصاصی برای این پلتفرم بهینه‌سازی شده است و قابلیت شخصی‌سازی کنترل هم نیز خواهد داشت، چرا که یکی از مهم‌ترین عناصر یک بازی موبایلی خوب خصوصا در سبک شوتر بخش کنترلینگ آن در پلفترم‌های موبایلی خواهد بود!

بازیکنانی که برای اولین بار نسخه موبایل وارزون در تجربه خواهید کرد، به Verdansk خوش آمدید! اولین مپ Warzone Mobile مپ افسانه‌ای و محبوبی Verdansk خواهد بود، دقیقا همانطور که وارزون پلیر‌ها به خاطر دارند! بعد از آن می‌توان مپ کاملا جدید Al Mazrah برای هر دو عنوان وارزون موبایل و وارزون ۲ در نظر داشت:

تمام چیز‌های فوق‌العاده‌ای که دلیل محبوبیت وارزون بوده است داخل وارزون موبایل نیز به چشم می‌خورد! نبرد‌های هیجان انگیز با سلاح‌ها و وسایل نقلیه جنگی در زمین و آسمان، شانس دوباره با قدم گذاشتن به گولاگ (Gulag)، قرداد‌های داخل مپ (Contracts) و حتی پول و ایستگاه خرید آیتم (Buy Station)! به نظر می‌رسد که Warzone Mobile توانایی تبدیل شدن به یکی از برترین بتل رویال‌های موبایل را دارد!


ماه مارس سال جاری کمپانی اکتیویژن با انتشار فراوخوانی اعلام کرد وکه در حال توسعه نسخه موبایل بتل رویال محبوب خود یعنی کالاف دیوتی: وارزون برای موبایل است. این کمپانی به دنبال استخدام افراد مختلف برای این پروژه بوده است و اکنون با گذشت چندین ماه از این فراخوان اطلاعات جدید از Warzone Mobile منتشر شده است.

علاوه بر موفقیت خود وارزون به عنوان یک بازی شوتر و بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک عنوان بسیار محبوب و موفقیت‌آمیز بوده است. این مطلب به خوبی نشان می‌دهد که اکتیویژن برای نسخه موبایل بازی وارزون اهمیت ویژه‌ای قائل خواهد شد تا بتواند تجربه یک بازی بتل رویال از سری کالاف دیوتی را به بهترین نحو ممکن برای پلتفرم موبایل عرضه کند.

همچنین نباید فراموش کرد که Warzone Mobile رقابای مختلفی از جمله اپکس موبایل و حتی فورتنایت را دارد که عناوین موفق دیگری هستند که تجربه بتل رویال نسخه اصلی خود را به بهترین نحو ممکن برای پلفترم‌های اندروید (Android) و iOS ارائه کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی