محتوای جدیدی برای الدن رینگ اضافه خواهد شد

اطلاعات استخراج شده از فایل‌های بازی خبر از دی‌ال‌سی جدیدی برای الدن رینگ (Elden Ring) می‌دهد!

بدون شک الدن رینگ یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است. گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای که اینبار با یک جهان‌باز منتشر گردید، توجه بسیاری از بازیکنان را حتی آنان که طرفدار سری دارک سولز (Dark Souls) نبوده‌اند را به خود جلب کرده است. وجود بیش‌ از صد‌ها مکان در جهان الدن رینگ و شاید صد‌ها ساعت گیم‌پلی، باز هم باعث نمی‌شود که بازیکنان و طرفداران آن تقاضای محتوای جدیدی را برای تجربه کردن نداشته باشند.

خیلی قبل‌تر از اینکه اطلاعاتی لو برود، بازیکنان درخواست دی‌ال‌سی‌های جدیدی را داشتند. با جهان وسیع الدن رینگ و البته آمار فروش و تعداد بازیکنان آن، اضافه شدن محتوای جدید از همان روز اول مورد انتظار بوده است. خوشبختانه و طبق اطلاعات استخراج شده توسط دیتا ماینر Sekiro Dubi در روز‌های اخیر، اکنون شواهد بیش‌تری وجود دارند که به یک نسخه الحاقی جدید اشاره می‌کنند.

این دیتا ماینر ادعا دارد که ۳۰ کد موجود در میان کد‌های مربوط به باس‌های الدن رینگ استفاده نشده‌اند و برای باس‌های دی‌ال‌سی ذخیره شده‌اند. البته او در ادامه عنوان کرده است که تعداد باس‌هایی که قرار است با دی‌ال‌سی احتمالی به بازی اضافه شوند مشخص نیست و این تعداد صرفا یک فضای خالی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند حتی بدون استفاده از آن نیز باس‌های جدیدی اضافه کنند. بنابراین اینکه بخواهیم با قاطعیت صحبت از محتوای جدیدی داشته باشیم کار سختی است اما برای طرفداران الدن رینگ حتی این خبر هم خوشحال کننده به نظر می‌رسد.

فرام‌سافت (FromSoft) پیش از این نیز برای بازی‌هایی مانند Dark Soul 3 و Bloodborne بسته‌های الحاقی منتشر کرده است، حال با در نظر گرفتن موفقیت الدن رینگ و تعداد بازیکنان آن، و در نهایت اطلاعات استخراج شده از فایل‌های بازی در طول این مدت زمان، احتمال دریافت بسته الحاقی Elden Ring نیز زیاد است. اخیرا محتوای زیادی نیز برای بخش PvP بازی پیش‌بینی شده است و حتی بخشی از آن را برای آپدیت هالووین شاهد بودیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی