Elden Ring بهترین بازی سال ۲۰۲۲

۲۰۲۲ به طور کامل در اختیار Elden Ring!

۲۰۲۲ سال Elden Ring، آخرین شاهکار میازاکی بود. عنوان بسیار مورد انتظار FromSoftware از همان زمان انتشار تا به همین لحظه تمام توجه‌هارا به خود جلب کرده است و به نوعی در عرصه بازی‌های ویدوئی صنعت گرایی کرده است. محتواهای بی‌شماری که از بازی Elden Ring ساخته شد، بحث بی‌پایان طرفداران برای امتحان کردن بیلد‌های مختلف و ماجراجویی در جهان بازی، سختی و چالش‌برانگیز بودن بسیاری از فایت‌ها که لحظات بی‌نظیری را خلق کردند، بله که ۲۰۲۲ سال Elden Ring بوده است!

Elden Ring ادامه‌ای بر سری بازی‌های موفق هیدتاکا میازاکی و FromSoftware بود که با کمی سنت‌ شکنی و تفاوت با عناوین قبلی، بسیار موفق ظاهر شد و با تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این کمپانی و دریافت امتیاز‌های بالا و جوایز بسیار متعددی، به طور کامل حرف اول در سال ۲۰۲۲ را زده است. به جای اینکه شاهد مسیری از پیش تایین شده باشیم، در Elden Ring با جهانی باز روبه‌رو بودیم که بازیکنان را برای ماجراجویی رها گذاشته است. البته همه به خوبی می‌دانیم که یکی از دلایل محبوبیت سری بازی‌های Dark Souls و مشابه آن، چالش‌برانگیز بودن و دشواری مبارزات و رویارویی با دشمنان است که البته Elden Ring در این زمینه هم تمام انتظارات را به خوبی بر آورده کرده است، تمام سال نام Malenia در گوش‌هایمان پر شده بود!

انتخاب جهانی باز برای این عنوان به خوبی رضایت بخش بوده است. اینکه بازیکنان می‌توانستند مسیر ماجراجویی خودشان را انتخاب کنند بدون شک تجربه بهتری برای آنان، و همچنین کسانی که برای اولین بار تجربه یک عنوان Souls Like را داشته‌اند بوده است. در عناوین قبلی FromSoftware، گاهی اوقات چاره‌ای جز رویارویی با دشمنی که حسابی وقت‌گیر است را ندارید، چرا که تنها مسیر شما برای ادامه بازی همان مسیر پردردسر خواهد بود. با اینحال Elden Ring با تمام چالش‌هایی که داشت، تجربه بسیار بهتری برای بازیکنان تازه‌ وارد بوده است.

جهان بازی نیز بدون شک بسیاری از طرفداران را مجذوب خود کرده است. هر چیزی که تصور آن را کنید و حتی فرا تر از آن، در دنیای بازی برای اکتشاف وجود دارد. داستان‌ها و شخصیت‌هایی نیز در مکان‌های مختلف بازی وجود دارند تا یاد‌آورد این موضوع شوند که Elden Ring از لحاظ داستان‌سرایی هم سنگ‌تمام گذاشته است. در نتیجه Elden Ring تبدیل به عنوانی شده است که برای تمام بازیکنان محتوایی برای سرگرم کردن و راضی کردن آنان خواهد داشت. نظر شما در رابطه با تجربه این بازی چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی