Forspoken

لحظه شماری تا عرضه بازی Forspoken!

سرانجام روز موعود فرا رسید و انتظار طرفداران و بازی‌بازان برای تجربه عنوان جذاب Forspoken به پایان می‌رسد. این بازی در سال گذشته دو بار تاخیر داشته است و توسعه دهندگان به دلایل مختلفی از تاریخ عرضه را تا به تعویق انداخته‌اند ولی امروز یعنی ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ همزمان با لحظه انتشار بازی، بازیکنان می‌توانند ماجراجویی خود را در سرزمین Athia آغاز کنند.

نسخه اورجینال این بازی برای سیستم‌های شخصی‌ (PC) از طریق استیم و اپیک گیمز قابل دریافت خواهد بود و بازیکنانی که از قبل بازی را پیش‌خریده کرده‌اند توانایی تجربه آن را به محض منتشر شدن خواهند داشت. اگر اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، باید بدانید که بازی Forspoken در سبک ایفای نقش و جهان باز است که توسط کمپانی سرشناس Square Enix توسعه یافته است. با انتشار چندین تریلر مختلف از زمان معرفی بازی تا به امروز، بازیکنان اطلاعات زیادی از جهان بازی، شخصیت اول و حتی دشمنان آن دارد با اینحال نکته جذابی که از همان ابتدا توجه بازیکنان را به خود جلب کرده بوده است گیم‌پلی اکشن و خلاقانه این بازی بوده است.

فِرِی (Frey) که همان شخصیت اول داستان بازی است، قادر است که حرکات خارق‌العاده‌ای را در طول ماجراجویی خود و یا در مبارزاتش پیاده کند. قدرت‌های فیزیکی و جادویی، سرعت بالا مبارزات و جابه‌جایی در جهان بازی، مواردی هستند که تجربه بازی را هیجان‌انگیز کرده‌اند. همچنین نباید گرافیک خارق‌العاده این بازی را فراموش کرد، زیبایی جهان بازی و گرافیک و جزییات بالا بدون شک نظر مثبت بسیاری از افرادی که این بازی را تجربه کنند در بر‌خواهد داشت، البته سیستم مورد نیاز بازی می‌تواند برای خیلی از گیمر‌ها مشکل‌‌ساز شود.

البته از نظر بسیاری از منتقدان، داستان و شخصیت‌پردازی Frey چندان دل‌نشین نبوده است، همین مورد باعث شده است که بسیاری از امتیاز‌ها و نظرات راجب این بازی تنها در حد متوسط و خوب باشد. با اینحال به نظر می‌آید که این عنوان در سرگرم کردن گیمر‌ها با دشمنان خفن و مبارزات هیجان‌انگیز موفق ظاهر شود. نظر شما در این رابطه چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی