فورتنایت اول شخص

احتمال اضافه شدن گیم مد اول شخص برای فورتنایت در سال جاری زیاد خواهد بود!

مدت زیادی است که شایعاتی پیرامون اضافه شدن گیم‌مد اول شخص (FPS) در بازی فورتنایت به گوش می‌رسد، حال با آخرین به‌روزرسانی اخیر این عنوان ظاهرا فایل‌های جدیدی به بازی اضافه شده است که نشان می‌دهد احتمال منتشر شدن چنین گیم‌مدی در سال جاری ممکن خواهد بود. پیش از این، گیم‌مد زیرو بیلد (Zero Build) نظر مثبت بسیاری از هواداران را به دنبال داشت در حالی که قبل از عرضه آن، کسی پیش‌بینی دریافت گیم‌مدی که در آن ساخت و ساز برای همیشه حذف شده باشد را نمی‌کرد. به همین دلیل است که بازی کردن فورتنایت در حال اول شخص، تجربه‌ای چندان به دور از انتظار هم نخواهد بود.

با اینکه هیچ تضمینی برای دریافت گیم‌مد اول شخص در کار نیست، اما لیک‌ها و اطلاعات لو رفته زیادی ادعا دارند که حالت اول شخص به زودی به بازی اضافه خواهد شد و حتی چندین ویدیو مختلف از اینکه نبرد در حالت اول شخص فورتنایت چگونه خواهد بود نیز منتشر شده است. در هر صورت، این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران حالت اول شخص و یا بازیکنان سایر بتل‌ رویال‌ها مانند وارزون و اپکس لجندز باشد.

در حال حاضر، اپیک گیمز هیچ اشاره‌ای به این گیم‌مد نداشته است و همانطور که گفته شد مشخص نیست که این مورد صحت داشته باشد، با اینحال بسیاری از لیکر‌های مطرح بازی فورتنایت که مدت زیادی است در این عرصه فعالیت می‌کنند، اشاره به فایل‌های جدید که پس از آخرین آپدیت به بازی اضافه شده‌اند دارند و این یعنی احتمال دریافت این گیم‌مد در سال ۲۰۲۳ به شدت امکان‌پذیر است. در حال حاضر ویدویی که منتشر شده است، تنها یک باگی است که به حالت اول شخص شباهت دارد، با اینحال به نظر می‌رسد که تجربه فورتنایت در حالت اول شخص برای بسیاری از طرفداران جالب خواهد بود به خصوص اگر اپیک گیمز این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی