لینک پلی‌استیشن به اپیک گیمز

آموزش لینک کردن پلی استیشن به اپیک گیمز

گاهی اوقات گیمرهای فورتنایت اقدام به لینک کردن پلی استیشن به اپیک گیمز فورتنایت می‌کنند و یا گاهی این افراد اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌کنند. این دو کار رایجی است که تمام گیمرهای پلی‌استیشن انجام می‌دهند. اما چرا؟ چرا باید اکانت خود را به اپیک گیمیز لینک کرد؟ یا چرا باید گیفت کارت پلی‌استیشن خرید؟ خرید گیفت کارت کمک می کند به راحتی در هر بازی پلی‌استیشن هر آنچه که گیمرها نیاز دارند را در کمترین زمان خریداری کنند. در مورد لینک کردن اکانت‌های پلی‌استیشن به اپیک گیمز باید گفت این کار مزایایی بسیاری دارد که مهمترین آن‌ها به شرح زیر است:

انتقال پیشرفت‌ها

با لینک کردن دو حساب، می‌توانید پیشرفت و دستاوردهای خود در بازی‌ها را از پلی‌استیشن به Epic Games انتقال دهید و در هر دو پلتفرم از آن‌ها لذت ببرید.

دسترسی به بازی‌های رایگان

اپیک گیمز هر هفته بازی‌های رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با لینک کردن حساب پلی‌استیشن خود، می‌توانید به این بازی‌های رایگان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در کنسول خود تجربه کنید.

پلی‌استیشن

بازی‌های انحصاری

لینک کردن حساب‌ها به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن را در Epic Games نیز تجربه کنید و از تنوع بیشتری از بازی‌ها بهره‌مند شوید.

تعامل با جامعه Epic Games

با لینک کردن حساب‌ها، می‌توانید با جامعه و دوستان خود در Epic Games ارتباط برقرار کنید، با آن‌ها در بازی‌ها همبازی شوید و تجربیاتتان را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

پس لینک کردن حساب کنسولی پلی‌استیشن به حساب اپیک گیمز می‌توانید تجربه بازی خود را بهبود بخشید. همچنین اپیک گیمز امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید راحت‌تر درون بازی خرید کنید.

سریع‌ترین راه لینک کردن پلی استیشن به اپیک گیمز فورتنایت

۱.وارد سایت www.epicgames.com شوید.

لینک پلی‌استیشن به اپیک

۲.در گوشه بالا و سمت راست صفحه، بر روی «ورود به حساب» کلیک کنید و وارد حساب Epic Games خود شوید. در این قسمت، بر روی نوع اکانت جانبی خود کلیک کنید. به عنوان مثال، ما بر روی گزینه Play Station Network کلیک می‌کنیم تا وضعیت اتصال اکانت سونی خود را بررسی کرده و آن را به اپیک گیمز فورتنایت متصل کنیم.

۳.سپس یک پنجره کوچک از سایت سونی برای شما باز خواهد شد. در این صفحه، باید ایمیل و رمز عبور پلی استیشن خود را وارد کنید. توجه کنید که پس از وارد کردن اطلاعات، ممکن است یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال شود. پس از وارد کردن آن کد، با موفقیت وارد اکانت سونی خود خواهید شد.

لینک پلی‌استیشن به اپیک
پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور سونی، دو حالت ممکن است برای شما رخ دهد:
  1. اگر پس از ورود مجدد به صفحه اصلی هدایت شدید و وارد اکانت اپیک خود شدید، به این معناست که اکانت پلی استیشن شما به اپیک متصل شده است.
  2. اگر پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور، یک پنجره دیگر تحت عنوان Link to new account برای شما باز شد، به این معناست که اکانت پلی استیشن شما به اپیک گیمز وصل نشده است و می‌توانید از طریق همین پنجره، اکانت اپیک خود را ایجاد کرده و آن را به اکانت سونی خود وصل کنید. در این قسمت، اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، نام کاربری، ایمیل، رمز عبور و غیره را وارد می‌کنید. این فیلدها اطلاعات اکانت اپیک شما هستند. در نهایت، پس از وارد کردن تمامی اطلاعات، یک کد به ایمیل شما ارسال خواهد شد که با وارد کردن آن، مراحل ایجاد اکانت اپیک تکمیل می‌ شود و اکانت PSN شما به اپیک گیمز متصل خواهد شد.

در نهایت، شما به صفحه اصلی هدایت خواهید شد که نشان می‌دهد اکانت سونی شما به اکانت اپیک گیمز متصل شده است.

توجه: به طور مثال اتصال اکانت اپیک گیمز فورتنایت، به این معنا نیست که اکانت فورتنایت شما از پلی استیشن جدا شده است. در واقع، شما هم‌اکنون اطلاعات ایمیل و رمز عبور PSN و همچنین اطلاعات ایمیل و رمز عبور اپیک گیمز فورتنایت را دارید. هر دوی آن‌ها متصل به بازی فورتنایت شما هستند و حتی می توانید در استور هر دو پلتفرم گیم پوینت های فورتنایت را خریداری کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی