هیرو جدید دوتا ۲

هیرو جدید دوتا ۲ اوایل سال آینده منتشر خواهد شد!

طی مسابقات قهرمانی جهان The International 11 دوتا ۲ رسما از جدید‌ترین هیرو خودش به نام Muerta رونمایی کرد. تاریخ عرضه شدن این هیرو اوایل سال ۲۰۲۳ عنوان شده است، همچنین این هیرو جدید ۱۲۴‌امین هیرو دنیای دوتا خواهد بود. حال و هوای دنیای مردگان هم در ظاهر او و هم در تریلر کوتاه منتشر شده کاملا به چشم می‌خورد.

از داستان و توانایی‌های این هیرو اطلاعاتی منتشر نشده است، اما او یک تفنگ (مانند تپانچه) در دست دارد و اینطور که به نظر می‌رسد میان دنیای مردگان و زندگان رفت و آمد دارد. از لحاظ ظاهری، یاد جشن روز مردگان مکزیک خواهید افتاد. در هر صورت، تریلر منتشر شده تنها اطلاعات موجود راجب Muerta است.

با اینکه این اولین بار است Muerta به طور رسمی معرفی می‌شود، اما این اولین تیزر منتشر شده از او نیست. در ماه فوریه زمانی که آیتم Revenant’s Brooch به بازی اضافه شد، ما شاهد توضیحاتی بودیم که با توضیحات تریلر این هیرو همخوانی دارد.

تنها با گذشت نیم روز از زمان منتشر شدن تریلر، بازیکنان بسیار مشتاق این هستند که بیشتر راجب Muerta بدانند. بازیکنان اسپانیایی زبان حتی درخواست دوبله‌ ویژه‌ای کرده‌اند، هرچه باشد ظاهر Muerta از فرهنگ اسپانیایی الهام گرفته شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی