آموزش مشاهده ریجن اکانت استیم

آموزش مشاهده ریجن اکانت استیم

همانطور که می‌دانید بازی‌های استیم به صورت ریجن لاک درآمده‌اند. همچنین امکان تغییر ریجن اکانتی قبلا با آن خریدی انجام شده وجود ندارد. برای خرید از فروشگاه‌های بازی استیم همانند فروشگاه G4A4، نیاز است ریجن اکانت شما و محصول خریداری شده یکسان باشد. در این آموزش نحوه تشخیص و تعیین ریجن اکانت استیم را برای شما آماده کرده‌ایم.

تعیین ریجن اکانت استیم

برای خرید محصولات استیم علاوه بر نام کاربری و پسورد، نیاز به انتخاب ریجن اکانت می‌باشد و باید محصول هماهنگ با ریجن خود تهیه نمایید. برای مشاهده ریجن خود مراحل آموزش زیر را طی کنید.

  1. ورود به استیم

    ابتدا استیم را باز کرده و با Username و Password خود لاگین کنید.ورود به استیم

  2. ورود به Account details

    از سمت راست بالا، بر روی نام کانت خود کلیک کنید و وارد بخش Account details شوید.بخش account details

  3. مشاهده ریجن

    سپس در صفحه باز شده، همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، کشور (ریجن) اکانت خود را مشاهده خواهید کرد.

با این روش می‌توانید ریجن اکانت خود را تعیین کنید. درصورتی که تاکنون هیچ خریدی بر روی این اکانت خود انجام نداده‌اید، می‌توانید ریجن خود را تغییر دهید. اما در صورت شارژ یا خرید قبلی، ریجن اکانت شما قفل می‌شود و باید محصولات همان ریجن را تهیه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم با ساخت چند اکانت در ریجن‌های مختلف و ارزان‌تر، خریدهای به‌صرفه‌تری را انجام دهید.

خرید بازی‌های استیم

برای تهیه همه بازی‌های استیم با قیمت بروز و مناسب می‌توانید از سرویس بازی‌های استیم فروشگاه ما استفاده کنید. این سرویس شامل بیش از ۱۰۰ هزار عنوان بازی و بسته الحاقی (DLC) بوده و به دلیل ارتباط مستقیم با استیم، همواره دارای قیمت‌های بروز می‌باشد. شما می‌توانید محصولات شش ریجن پرطرفدار آمریکا، ترکیه، آرژانتین، روسیه، برزیل و چین را از این سرویس خریداری نمایید. با استفاده از دکمه زیر می‌توانید وارد سرویس خودکار بازی‌های استیم G4A4 شوید.

11 دیدگاه

  1. سلام خدا قوت. با توجه به اینکه ریجن اکانت ما آرژانتین بوده باید الان تغییر ریجن انجام بدیم ؟ چجور انجام میشه ؟
    • سلام بله از آنجایی که استیم والت ریجن آرژانتین از لیست والت های استیم حذف شده است بهترین ریجن برای انتقال ترکیه می باشد و برای انتقال به ترکیه میتونید با استفاده از یک کردیت کارت داخل شاپ بازی یک خرید انجام دهید تا به ریجن ترکیه منتقل شوید.
  2. سلام غیر از ریجن هایی که در هر بازی برای خرید بتل یا dlc اون بازی قرار دادید امکان انتخاب ریجن غیر از اون ها هست یا نه مثلا من میخوام اولین خرید رو از روسیه انجام بدم ولی بعضی ها آرژانتین رو که در اون بازی نیست رو میخوان شما چطوری قیمتی که روی سایت نیست رو اطلاع رسانی میکنید تا من بدونم برای خرید کدوم ناحیه ارزون تره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی