خرید استیم والت | تخفیف استیم

برای اولین بار در ایران: خرید بازی‌های استیم به طور کاملا خودکار و اتوماتیک!

دردسر‌های گیمر‌های ایرانی تمامی ندارد، خصوصا زمانی که پای خرید بازی‌های جدید و مورد علاقه‌شان از فروشگاهی مانند استیم در میان باشد. با توجه به تغییرات نرخ ارز، مشکلاتی مانند موجود نبودن بازی‌ها و یا بروز نبودن قیمت آن‌ها می‌تواند ذهن شما را درگیر کند، البته نه برای مشتریان فروشگاه G4A4!

امروز قصد داریم سرویسی را به شما معرفی کنیم که برای اولین بار در ایران شاهد آن خواهید بود، یک آرشیو کامل از تمام بازی‌های استیم، با قیمت بروز و تحویل سریع!

  • بیش از ۱۰۰ هزار عنوان که شامل تمام بازی‌ها و حتی بسته‌های الحاقی (DLC) و عناوین پیش‌فروش نیز می‌باشد.
  • قیمت تمام محصولات به‌طور لحظه‌ای به‌روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی بازی مورد علاقه خودتان را خریداری کنید.
  • خرید بازی برای تمام ریجن‌ها ممکن است و کافیت پیش از پرداخت ریجن خودتان را انتخاب کنید.
  • تخفیفات به طور آنی و خودکار بر روی بازی‌ها اعمال می‌گردند!
  • محیط کاربری ساده و بی‌نظیر

جست‌وجو و انتخاب بازی

همانطور که گفته شد سرویس فروش بازی‌های استیم G4A4 دارای کامل‌ترین آرشیو از بازی‌های استیم در داخل ایران است و شما می‌توانید تنها با یک جست‌وجو ساده بازی خود را پیدا کنید. این لیست شامل بیش از ۱۰۰ هزار بازی مختلف خواهد بود، چنین آرشیو کاملی در هیچ فروشگاه اینترنتی دیگری وجود ندارد (شامل بازی‌های فروش و بسته‌های الحاقی). هنگام جست‌وجو بهتر از که نام دقیق بازی را به انگلیسی وارد کنید.

انتخاب ریجن

خرید بازی استیم با توجه به ریجن شما انجام می‌شود، تنها کافیست که بعد از انتخاب کردن بازی مورد نظرتان ریجن خودتان را نیز انتخاب و محصول را به سبد اضافه کنید. در صورتی که ریجن اکانت خود را نمی‌دانید می‌توانید از این آموزش استفاده نمایید.

همیشه موجود – قیمت بروز

دیگر نگران موجودی و یا بروز بودن قیمت‌ها نباشید، تمام بازی‌ها موجود هستند و قیمت آن‌ها به طور لحظه‌ای و خودکار بروزرسانی خواهد شد، بنا‌براین بدون نگرانی در این مورد می‌توانید بازی مد نظرتان را خریداری کنید. همچنین تمام تخفیفاتی که استیم برروی بازی‌ها اعمال می‌کند به طور آنی بر بازی‌های موجود اضافه خواهد شد.

پرداخت و تحویل بازی

بعد از انتخاب محصول و ریجن صحیح خودتان، تنها کافیست که با پرداخت و ثبت سفارش، بازی استیم خریداری شده را در کمتر از ۲۴ ساعت دریافت کنید!

استفاده از استیم والت اگرچه ساده و بدون دردسر است، اما خرید مستقیم بازی‌ها از فروشگاه استیم در برخی مواقع می‌تواند به صرفه‌تر باشد. در واقع با خرید استیم والت شما مقدار مشخصی به موجودی حساب شخصی خودتان اضافه خواهید کرد در حالی که بازی مورد نظر شما می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. با توجه به محدودیت کاربر‌های ایرانی و روش‌های پرداختی که در ایران کارایی نخواهند داشت، شما نیاز به واسطه سریع و امن برای خرید بازی‌های استیم دارید و فروشگاه G4A4 در این زمینه بهترین عملکرد را میان سایر فروشگاه‌های اینترنتی داشته است. قیمت بروز بازی‌ها، تحویل فوق‌العاده سریع و روند خرید هوشمندی که برای اولین بار در ایران شاهد آن هستیم، به گیمر‌های ایرانی کمک کرده است که تنها با چند کلیک ساده بازی مورد نظر خودشان را از این فروشگاه تهیه کنند. تخفیفات فصلی و رویداد‌های مختلف استیم نیز در قیمت بازی‌ها تاثیر گذار است و به طور خودکار بر روی بازی‌ها اعمال خواهند شد!

معرفی استیم – Steam چیست؟

استیم به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم گیمینگ در جهان و بیش از میلیون‌ها کاربر در روز، محبوب‌ترین برنامه برای طرفداران و گیمر‌های سرتاسر جهان است. اولین نسخه از استیم در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی ولو (Valve) عرضه گردید. در ابتدا این کمپانی که خالق بازی‌های مانند کانتر استرایک (Counter Strike) و دوتا ۲ (Dota 2) نیز می‌باشد، به منظور این که آپدیت بازی‌های خودش را از این طریق در اختیار کاربرانش قرار دهد برنامه استیم را ایجاد کرد، تا اینکه در سال ۲۰۰۵ تبدیل به فروشگاه کاملی شد که ناشران و بازی‌سازان می‌توانستند از آن طریق بازی‌های خودشان را عرضه کنند.

هم‌اکنون استیم مرز ۱۵۰ میلیون کاربر را رد کرده است، کاربرانی که خرید و فروش بازی‌ها، برقراری ارتباط با دوستان و دیگر افراد، ثبت نظر و بحث کردن در مورد بازی‌ها و در نهایت بیش از ۳۰ هزار بازی در سبک‌ها مختلف را برای تجربه کردن در اختیار خواهند داشت. تمام این امکانات موجب شده است که استیم تبدیل به بزرگ‌ترین سرویس انتشار بازی به خصوص برای رایانه‌های شخصی (PC) شود.

امروزه تقریبا تمام عناوین جذاب داخل فروشگاه استیم اضافه می‌شوند و بخش بزرگی از سود و فروش بازی‌ها از طریق این سرویس انجام می‌گردد. محیط کاربری استیم به گیمر‌های سرتاسر جهان اجازه خواهد داد تا به ساده‌ترین روش ممکن به تمام بازی‌ها دسترسی داشته باشند تنها با افزایش موجودی استیم والت خود (گیفت کارت استیم) و یا خرید بازی‌ها به طور مستقیم، عناوین مورد نظر خودشان را در استیم خریداری کنند و به تجربه آن مشغول شوند. فضای ابری استیم (Steam Cloud) نیز خیال بازیکنان را از نظر ذخیره اطلاعات و مراحل طی شده در بازی‌ها راحت کرده است و بنابراین، استیم تبدیل به یک فروشگاه بی‌نظیر برای بازی‌های ویدویی شده است.

معرفی و خرید استیم والت

معرفی و خرید استیم والت (گیفت کارت استیم)

همانطور که گفته شد استفاده از استیم والت یا همان گیفت کارت استیم جهت افزایش موجودی حساب استیم خودتان و خرید بازی‌ها، یکی از روش‌های ساده و بدون دردسر خواهد بود. در واقع امروزه تمام سرویس‌های مطرح جهانی با موجود کردن گیفت کارت‌ها جهت ارائه خدمات خودشان و سادگی کار مشتریان، به کاربران خود اجازه می‌دهند که کمتر از چند دقیقه کیف پول خودشان را شارژ کنند و خرید‌های خودشان را انجام دهند. بنابراین استیم والت همان کیف پول حساب کاربری شما در استیم است و شما با خرید گیفت کارت استیم قادر خواهید بود که از موجودی خودتان برای انجام تمام امور مانند خرید بازی‌ها و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای استیم و حتی خرید از مارکت نیز استفاده کنید.

برای خرید گیفت کارت استیم یا همان استیم والت شما نیاز به یک فروشگاه معتبر خواهید داشت که این محصول دیجیتال را به صورت اصل و قانونی برای شما تهیه کند. فروشگاه G4A4 با بیش از سال‌ها سابقه در زمینه فروش محصولات گیفت‌ کارت می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید شما باشد.

کدام فروشگاه را برای خرید از استیم انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد یکی از‌ سوال‌های اکثر گیمر‌ها و کاربران ایرانی این بوده است که برای خرید استیم والت و یا خرید بازی‌ها و فعال‌سازی آن‌ها بر روی حساب خودشان از کدام فروشگاه استفاده کنند؟ پیشنهاد ما به شما فروشگاه G4A4 است که با وجود چندین سال سابقه در عرصه فروش محصولات گیمینگ تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های سرتاسر ایران شده است. تنوع بالای محصولات و بروز بودن قیمت‌ها، اعمال شدن تخفیف‌های ویژه بر روی محصولات، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل فوری محصولات از جمله دلایلی هستند که فروشگاه G4A4 را به بهترین انتخاب شما برای خرید بازی‌های استیم و استیم والت تبدیل کرده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی