بهترین بازی‌های پلی استیشن

بهترین بازی‌های PSN در یک نگاه

در لیست زیر چندتا از بهترین بازی‌های PS5 را برای شما آورده‌ام. این بازی‌ها بر اساس محبوبیت، نقد‌های مثبت و نظرات کاربران انتخاب شده‌اند:

تیر ماه در راه است و شما می‌توانید تابستانی هیجان انگیر و به یادماندنی را رقم بزنید. بازی‌های بزرگی مانند Street Fighter 6 و Diablo 4 را بر روی کنسول‌های PlayStation عرضه خواهند شد و پس از آن، بازی Final Fantasy 16 منتشر خواهد شد. در این مدت، هنوز هم می‌توانید از بازی‌های شگفت‌انگیزی برای PS5 لذت ببرید که در حال حاضر موجود هستند.

برخی از بازی‌ها از ویژگی‌های نوآورانه بازی‌کنترلر DualSense در قالب بازخورد لمسی بهره برده و برخی از بازی‌های دیگر با گرافیک ۴K، تلویزیون بازی شما را درخشان می‌کنند و بازی برای شما جذاب‌تر و نشاط آورتر از قبل خواهد شد. از مقدمه چینی‌ها بگذریم و به سراغ بهترین بازی‌های پلی استیشن برویم. در ادامه فهرست به‌روزشده از بازی‌های برتر PS5 را برای شما آورده‌ایم. توجه داشته باشید که آخرین به‌روزرسانی‌های بازی‌ها در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ انجام شده‌اند.

بازی گنشین ایمپکت

بازی Genshin Impact

مسافر، شخصیت اصلی بازی گنشین ایمپکت، از زمان عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۰ در سرزمین جادویی تیوات گیر افتاده است و به دنبال یکی از اعضای خانواده‌ی خود که گم شده است؛ می‌گردد. داستان آنها همچنان در حال پیشرفت است، زیرا به‌روزرسانی‌های جدید به طور مداوم قطعات نقشه جدیدی را به این پازل اضافه می‌کنند. در حال حاظرجنگل‌های جادویی، بیابان‌های بزرگ، قله‌های خطرناک و شخصیت‌های جدید و استثنایی را که به قسمتی از داستانشان تبدیل می‌شوند، به ما معرفی شده است. بازی گنشین ایمپکت به علت لذت بخش بودن در کاوش و کشف هر فصل جدیدی که می‌رسد؛ بسیار پرطرفدار است. با عرض پوزش نسبت به آن عضو از خانواده که گم شده استِ اما این بازی و به خصوص مسیر رسیدن به گمشده بسیار جذاب است و بازیکنان را به وجد می‌آورد.

اپکس لجندز

بازی Apex Legends

از زمان شروع تاکنون، اپکس لجندز برای ژانر Battle Royale تحولی را به وجود آورد و شخصیت‌های منحصربه‌فردی ارائه کرد. هر چند Apex Legends در طول سال‌ها مشکلات خود را داشته است، به ویژه در زمینه مسائل مربوط به جفت‌شدن بازیکنان، باگ‌ها و قیمت گذاری بالای لوازم آرایشی، اما تعهد آن به ارائه محتوا و حضور حرفه‌ای هنوز هم آن را یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص برای PS5 می‌کند. اپکس لجندز با انتشار نقشه‌های جدید، شخصیت‌ها، اسلحه‌ها، حالت‌های بازی، لوازم آرایشی و به‌روزرسانی‌های تعادلی، پایداری خود را حفظ کرده است.

به‌روزرسانی PS5 برای Apex Legends با ارائه خروجی ۴K، بازی با سرعت ۶۰ هرتز، HDR، نقشه‌های سایه با رزولوشن بالاتر و برد بیشتر LOD همراه خواهد بود. این آپدیت‎‌ها، تجربه‌ای نزدیک‌تر به نسل کنونی واقعی را به ارمغان آورده است. همچنین به‌روزرسانی‌های آینده همچنان برنامه‌ریزی شده‌اند تا از قابلیت‌های Adaptive Triggers، هاپتیک و اضافه کردن بازی با سرعت ۱۲۰ هرتز و بهبودهای دیگر بهره‌برداری کنند، به عبارتی در نظریه، این بازی باید به مرور زمان بهبود یابد. اگر شما هم در تابستان با تعدادی از دوستانتان دور هم جمع می‌شوید و قصد دارید یک بازی شوتر فوق‌العاده را به صورت رایگان تجربه کنید، Apex Legends بازی مناسبی برای شما و دوستانتان خواهد بود.

دد اسپیس

بازی Dead Space

نسخه بازسازی سال ۲۰۲۳ از بازی Dead Space بازیکنان را به قسمت‌های ترسناک کشتن نکرومورف‌ها در راهروهای وحشتناک کشتی USG Ishimura می‌برد و نه تنها با گرافیک بسیار برتر و جدید، بلکه با تمرکز بر بهبود داستان ایزاک کلارک ظاهر شده است. دد اسپیس علاوه بر موارد گفته شده؛ سعی بر این دارد در هر فرصتی، تجربه‌ای بهتر را ارائه دهد. در حین بازسازی کامل بازی، EA Motive به طرز حیرت آوری به اصالت و احترام به نسخه اصلی پایبند می‌ماند و در عین حال، تمام امکانات جدید و هیجان‌انگیز را که انتظارشان را در یک بازی ترسناک مدرن داریم، اضافه می‌کند. به طور ساده، Dead Space سال ۲۰۲۳ راه بی‌نظیر برای تجربه‌ای کلاسیک و ترسناک است.

در یک سؤال و جواب مؤثر در Reddit برای بازی Dead Space، نویسنده ارشد بازی به نام جو باری، علاقه EA Motive به ادامه بازسازی سری Dead Space را بیان کرد. او در بخشی از جواب خود اظهار کرد: “هم داخلی و هم بیرونی گفته‌ایم که به ادامه کار خود در مورد فرانچایز Dead Space علاقه‌مند هستیم. گروه هسته‌ای ما به این برند علاقه‌مند است و باید در مورد قدم بعدی مناسب به طور مفصل بحث کنیم.”

بازی The Witcher 3

همه قطعاً درباره بازی Witcher 3 که یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی دوره قبل و بازی‌ای که CD Projekt Red را به عنوان یکی از برترین توسعه‌دهندگان بازی جهان تثبیت کرد شنیده‌اند. در حالی که منتقدان به گرافیک، داستان‌گویی و گیم‌پلی بازی را تحسین کرده‌اند.. نسخه کامل با به‌روزرسانی‌های نسل بعدی، اکثر نقص‌های فنی را اصلاح کرده است، اگرچه ممکن است همه آنها را اصلاح کرده باشد. با فریم‌ریت صاف، تکسچرهای ۴K و بسیاری از بهبودهای دیگر، ویچر ۳ در PS5 نسخه قطعی یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی، در طول زمان بوده است.

3 The-Witcher

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی