تریلر جدید The Day Before

تریلر جدیدی از مورد انتظار‌ترین بازی استیم منتشر شد!

شاید بسیاری از شما تا به حال نام این عنوان به گوشتان نرسیده باشد، و یا تا به امروز آن را از خاطر برده باشید، اما The Day Before یکی از عناوینی است که در استیم بیش‌ترین مقدار Wishlist در سال اخیر داشته است. این بازی ابتدا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در ماه آپریل همان سال یک تریلر گیم‌پلی ده دقیقه‌ای دریافت کرد، این تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده راجب این بازی بوده است، البته تا روز گذشته که توسعه‌دهندگان علاوه بر انتشار کلیپ جدیدی از بازی، خبر دادند که تاریخ عرضه این عنوان بسیار نزدیک است. در حال حاضر یک مارچ ۲۰۲۳ تاریخ مورد انتظار برای عرضه The Day Before است.

شاید از خودتان سوال کنید که دلیل محبوب بودن این بازی و مورد انتظار بودن آن چیست، اما با تماشای گیم‌پلی منتشر شده و تصاویر بازی، می‌توان گفت که امید زیادی برای اینکه شاهد یکی از بهترین بازی‌های آنلاین در سبک بقا باشیم وجود دارد. این عنوان یک MMO جهان باز در سبک بقا و زامبی است که در دنیای آخر‌الزمان روایت می‌شود. گرافیک فوق‌العاده بازی و طراحی دنیای آن، در کنار بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند گشت و گذار در خانه‌ها و آسمان‌خراش‌های خالی از سکنه، امکان سواری و یافت وسایل نقلیه و البته مبارزه با زامبی‌ها، این عنوان را تبدیل به یکی از بهترین‌ها برای طرفداران سبک بقا که تعدادشان هم کم نیست کرده است!

به گفته یکی از توسعه‌دهندگان بازی، در این ماه می‌توانیم شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش‌تری راجب بازی باشیم. چیزی که طرفداران مدت زیادی است انتظار آن را می‌کشند. دلیل سکوت سازندگان بازی چندان مشخص نیست خصوصا که بدون هیچ خبری تاریخ عرضه بازی مشخه شده است. اینکه این عنوان تا چه مقدار موفقیت آمیز خواهد بود سوالی است که با انتشار بازی در طی دو ماه آینده به پاسخ آن دست خواهیم یافت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی