معرفی شوتر جدید The Finals

تخریب، کشتار، هیجان، نبرد و شهرت در The Finals!

اگر دنبال یک بازی در سبک شوتر هستید، The Finals توانایی این که آدرنالین شما را به اوج خودش برساند را دارد! استدیو نسبتا تازه تاسیس امبارک (Embark Studio) ماه گذشته به طور رسمی از اولین اثر خود یعنی The Finals رو‌نمایی کرد. یک تریلر از گیم‌پلی آلفا این بازی که به طرز فوق‌العاده‌ای ارائه گردید، به خوبی نشان داد که توسعه‌دهندگانی که داخل این استدیو فعالیت دارند بسیار خلاق و نو‌آورانه عمل کرده‌اند.

به The Finals خوش آمدید! بازیکنان به طور گروهی وارد میدان نبردی می‌شوند که ظاهرا نمایشی مانند سریال محبوب اسکوئید گیم (Squid Game) است، نبرد و هرج‌ و مرجی که دنیا بیننده‌ آن خواهد بود! این عنوان یک شوتر اول شخص رایگان است که قرار است برای سیستم‌های شخصی (PC) از طریق استیم (Steam) و همچنین کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شود. تریلر بازی اینطور نشان می‌دهد که شما در گروه‌های ۳ نفره به رقابت می‌پردازید.

از لحاظ گیم‌پلی، پیش از هر چیز باید به فیزیک تخریب‌پذیر بازی اشاره داشت! هر آنچه قابل رویت است، قابل تخریب نیز خواهد بود. چنین سطح از تخریب‌پذیر بودن محیط بازی برای اولین بار است که به چشم می‌خورد و نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است. توسعه دهندگان بازی اینگونه بیان کرده‌اند که:

  • قابلیت شخصی سازی و انتخاب سلاح‌های مورد علاقه خودتان به شما این اجازه را می‌دهد که شخصیت خودتان را داشته باشید.
  • همانگونه که به عنوان یک بازی شوتر، هدف‌گیری و مهارت شما مهم است، استفاده از محیط بازی و ابزار‌هایی که در اختیار شماست، البته در کنار تخریب‌پذیری‌ها بسیار مهم است.
  • هر آنچه به فکر شما خطور می‌کند باید قابل اجرا باشد، این هدف اصلی ما از The Finals بوده است، اگر بازیکن قصد انجام کاری را در محیط بازی دارد، آن کار باید اجرا شدنی باشد!
  • در پایان، سطح تخریب‌پذیری و فیزیک بازی فراتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. بازیکنان می‌توانند یک ساختمان را به تنهایی نابود کنند و شاهد ریزش آن باشند، در کنار این، آب و‌ هوای بازی و حتی روز یا شب بودن آن در هر مچ، متفاوت خواهد بود.

این استدیو در سال ۲۰۱۸ توسط Rob Runnesson تاسیس شد و قرار بود که اولین بازی آن ARC Raiders باشد که آن هم یک عنوان بسیار خلاقانه و جذاب بود و با تاخیری که مواجه شده انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. از طرفی این استدیو این گونه بیان کرده است توسعه The Finals سریع‌تر از انتظار آنان پیش‌روی داشته است و دلیل معرفی و رونمایی از این عنوان نیز همین بوده است.

به عنوان یک بازی آنلاین، The Finals با هر بار بازی کردن شبیه دفعه قبلی نخواهد بود، چرا که این حجم از آشوب و نابودی در محیط بازی، تجربه‌های جدیدی را به مرور زمان برای شما رقم خواهد زد!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی