خرید کوین اپکس لجندز

سیزن جدید اپکس لجندز در بقای این بازی نقشی اساسی خواهد داشت!

اپکس لجندز در طول دو سال اخیر به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال عملکرد قابل قبلی داشته است. شب گذشته شاهد منتشر شدن تریلر سیزن ۱۵، جدید‌ترین سیزن پیش رو بازی اپکس لجندز با معرفی Catalyst به عنوان لجند جدید بودیم.

با اینکه اپکس به لطف گیم‌پلی بی‌نظیر و البته شخصیت‌های خاص و متفاوتش همیشه در سبک بتل رویال جایگاه ماندگاری خواهد داشت، اما این حقیقت که آمار این بازی در چند سیزن گذشته با افت مواجه شده است را نیز نمی‌توان انکار نمود. از لحاظ آماری، می‌توان پلتفرم استریمینگ توییچ را در نظر گرفت، جایی که بازدید اپکس لجندز که زمانی در صدر چند بازی برتر بوده است، الان با فاصله زیادی از بازی‌هایی مانند Overwatch 2 قرار دارد.

خوشبختانه تریلر سیزن ۱۵ با نام Eclipse، برای طرفداران امیدوار کننده به نظر می‌رسد. پیش از هرچیز، بار دیگر خط داستانی شخصیت‌های لجند طرفداران به وجد آورد. کمپانی ریسپان از لحاظ شخصیت‌پردازی، داستان و گذشته آنان بی‌نقص عمل کرده است و این مورد ظاهرا ادامه خواهد داشت. در تریلر لانچ سیزن و تریلر داستانی ما شاهد رابطه‌های جدیدی بودیم، به عنوان مثال لجند Seer و Octane سرگذشتی با یکدیگر داشته‌اند که تا به کنون اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبوده است! و یا اینکه Seer چگونه خود را دشمن لجند جدید یعنی Catalyst کرده است و هزاران سوال دیگری که در خط داستانی بازی ایجاد شد!

از طرف دیگر در بخش گیم‌پلی، توانایی‌های Catalyst تا حدودی ماننده آنچه پیش‌بینی شده بود است. تریلر منتشر شده بخشی از توانایی‌های او مانند تله‌ای چسبناک و یا دیواری بلند که دشمنان را اسلو (Slow) خواهد کرد را به نمایش گذاشته، که البته تمام این توانایی‌ها به لطف ماده‌ سیاه رنگی است که این شخصیت از آن استفاده می‌کند، همان ماده‌ای که در تریلر داستانی شاهد آن بودیم.

انتشار یک مپ کاملا جدید نیز به جذابیت این سیزن اضافه خواهد کرد، چرا که بازیکنان قابلیت این را خواهند داشت تا برای اولین بار محیط جدیدی را کاوش کنند و البته، نبرد خود را در آن مکان ادامه دهند. همچنان از طرح تکمیلی مپ تصاویر کاملی منتشر نشده است، هرچند که تیزر‌های داخل بازی پیش از این به بازیکنان اجازه بازدید از بخش کوچکی از مپ جدید را داده است.

با تمام این نکات ذکر شده، همچنان می‌توان گفت که این سیزن برای اپکس لجندز بسیار سرنوشت ساز است. دو تن از معروف‌ترین بازیکنان و استریمر‌های Apex Legends در این رابطه گفته‌اند که اگر سیزن ۱۵ طبق برنامه پیش نرود، شاید دوران اوج و محبوبیت اپکس لجندز نیز به پایان برسد. نظر شما در رابطه با این سیزن چیست؟

1 دیدگاه

  1. من نزدیک ۲ ماه گیر این بازی مسخرم از سیزن ۴ بازی می کردم هرروز الان حتی وارد لابی هم نمی شه با این که نتم اوکی هست برا همه چیش تو عذابم فقط می تونم بگم داغونه!!!! دیگه حالم داره به هم می خوره😡

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

منو اصلی