گیم‌مد جدید گنشین ایمپکت

گیم‌مد جدید و دائمی گنشین ایمپکت اواخر امسال منتشر خواهد شد!

گیم‌مد Genius Invokation TCG قرار است که اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شود به عنوان یک بخش همیشگی از گیم‌پل بازی گنشین ایمپکت در دسترس طرفداران قرار بگیرد. در این مطلب قرار است که بررسی کوتاهی از این گیم‌مد داشته باشیم و تمام اطلاعات موجود مانند گیم‌پلی آن، کاراکتر‌های قابل بازی و موارد دیگر را پوشش دهیم.

آپدیت‌های اخیر بازی گنشین ایمپکت، اطلاعات جدید زیادی را در مورد برنامه‌های آینده آن لو داده است. یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آنان، گیم‌مد کارتی جدید به نام Genius Ivokation TCG است که به بازیکنان اجازه خواهد داد تجربه‌ای نسبتا مشابه با بهترین بازی‌های کارتی روز دنیا داشته باشند و با سیستم بازی و البته دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند.

طبیعتا اضافه شدن یک گیم‌مد جدید برای طرفداران و همچنین بازیکنان قدیمی‌تر گنشین ایمپکت، خبر خوبی است، در واقع مدت زیادی است که بازیکنان تقاضای محتوای اضافه‌ای داشته‌اند تا بتوانند خودشان را با آن سرگرم کنند. با گیم‌مد کارتی Genius Ivokation TCG علاوه بر داشتن محتوایی اضافه، بازیکنان می‌توانند با کاراکتر‌های مد مورد علاقه خودشان که همان شخصیت‌های بازی هستند در این گیم‌مد نیز حضور پیدا کنند.

گیم‌مد جدید Genshin Impact

کمپانی HoYoverse به طور رسمی اعلام کرده است که آپدیت گیم‌مد جدید با پچ ۳.۳ به بازی اضافه می‌شود. بنابراین بازیکنان باید تا تاریخ ۷ دسامبر صبر کنند، روزی که آپدیت ۳.۳ با گیم‌مد جدید کارتی اضافه خواهد شد.

اگر با بازی‌های کارتی دیگر آشنایی داشته باشید، می‌توانید پیش‌بینی کنید که تجربه Genius Ivokation TCG نیز به چه صورت خواهد بود. با اینکه همچنان اطلاعات تکمیلی از گیم‌مد بازی به طور رسمی در دسترس قرار نگرفته است، اما لیکری که این اطلاعات را استخراج کرده است درباره گیم‌پلی آن نیز توضیحاتی داده است، مانند اینکه بازیکنان در هر مچ قابلیت انتخاب یک کاراکتر را خواهند داشت و یا وجود تاس عناصر (Elements) که بر روند بازی تاثیر می‌گذارد.

انتظار می‌رود که جمع آوری کلکسیونی از کارت‌ها نیز بخش مهمی از این گیم‌مد باشد. طبق اطلاعاتی که لیکر منتشر کرده است بازی با منتشر شدن، ۲۲۰ کارت جدید را معرفی خواهد کرد که ۲۵ تای آن‌ها کاراکتر‌های اصلی می‌باشند. این اطلاعات همچنان ممکن است که توسط HoYoverse تغییر کنند، پس بهترین کار این است که منتظر انتشار نسخه اصلی بازی بمانیم!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی