رویداد هالووین Overwatch 2

تریلر رویداد هالووین اورواچ ۲ منتشر شد: اسکین‌ها و گیم‌مد جدید!

سرانجام تریلر رویداد هالووین تحت عنوان Halloween Terror برای اورواچ ۲ منتشر گردید. در کنار اسکین‌هایی که از گذشته از آن‌ها رونمایی شده بود، در این تریلر شاهد اسکین‌های جدید دیگری نیز بودیم که حال و هوای خوفناک هالووین را به خوبی منتقل می‌کردند!

پیش از این بلیزارد (Blizzard) تاریخ انتشار این رویداد را از تاریخ ۲۵ اکتبر تا ۸ نومبر اعلام کرده بود، رویدادی که بازیکنان نسخه اصلی اورواچ تا حدودی با آن آشنا هستند و قرار است با اسکین‌ها و گیم‌مد جدید بازیکنان را سرگرم خود کند. با منتشر شدن تریلر این رویداد، اطلاعات بیش‌تری از محتوای پیش‌رو به نمایش گذاشته شد و در کنار اسکین‌های قدیمی این رویداد، اسکین جدید Kiriko و Junker Queen نیز معرفی گردید.

در کنار اسکین‌های جدید، باندل Kiriko با اسکین جدیدش (Witch) در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان با بازی کردن گیم‌مد جدید می‌توانند جوایز مختلفی را در کنار لول‌آپ کردن بتل‌پس دریافت کنند.

البته لازم به ذکر است که تمام بازیکنان از این رویداد و نحوه‌ای دریافت جوایز و فروش اسکین‌ها، و البته قیمت آن‌ها راضی نیستند. بازیکنان قابلیت اینکه اسکین رایگانی را دریافت کنند خواهند داشت، ولی به جای تجربه گیم‌مد جدید و بازی کردن برای دستیابی به آن، باید ساعت‌ها وقت خود را صرف تماشای استریم در پلتفرم توییچ کنند تا شاید شانس دریافت دراپ را داشته باشند، این مورد موجب نارضایتی بسیاری از طرفداران اورواچ ۲ شده است.

در نتیجه اگر قصد دریافت اسکین‌های جذاب هالووین را دارید، باید در این ماه به تماشای استریمر مورد علاقتان بپردازید. این جوایز شامل اسکین لجندری Winston که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و همچنین اسپری‌های جدید می‌شود و چیزی حدود ۶ ساعت تماشای استریم برای دریافت آن نیاز است. فراموش نکنید که قبل از تماشای استریم حتما اکانت بلیزارد خودتان را به توییچ لینک کرده باشید، در غیر این صورت نمی‌توانید جوایزی را دریافت کنید.

این تنها اولین رویداد از اورواچ ۲ است، و نمی‌توان گفت برای شروع بلیزارد بهترین عملکرد را داشته است. باید دید که برنامه‌های آینده اورواچ برای راضی نگه‌داشتن طرفداران چه خواهد بود. اگر قصد خرید کوین اورواچ ۲ با بهترین قیمت را دارید همین امروز از فروشگاه G4A4 خرید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی