آموزش تغییر منطقه (ریجن) اکانت ولورانت

آموزش تغییر منطقه (ریجن) اکانت ولورانت

هرچند تغییر ریجن با خطر بن شدن مواجه می‌باشد، نکاتی برای کاهش خطر بن در اموزش ذکر شده، اما پیشنهاد ما به شما این هست که یک اکانت جدید به شکل اصولی بسازید، ولی با این حال اگر همچنان قصد تغییر ریجن دارید، آموزش زیر را مطالعه کنید.

روش اول: تغییر ریجن به صورت خودکار

روش اول به تازگی در دسترس قرار گرفته، برای این روش نیازی به ارسال تیکت و ارتباط با پشتیبانی رایت گیمز نیست و شما درخواست خود را از طریق وب‌سایت پشتیبانی رایت گیمز ثبت می‌کنید.

  1. تغییر آیپی اینترنت

    برای تغییر ریجن اکانت خود به ترکیه قبل از هرچیزی نیاز به یک آیپی ترکیه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه‌های تغییر IP قدرتمند با قابلیت فایروال استفاده کنید تا خطر بن شدن اکانت کاهش یابد، ایپی جهانی ترکیه ۱۴۴.۱۲۲.۰.۰ می باشد، هرچند هر شهر ایپی به خصوص خود را دارد.

  2. لاگین داخل سایت ساپورت Riot Games

    به سایت ساپورت رایت گیمز مراجعه کنید و گزینه login در انتهای مطلب بزنید سپس وارد اکانت رایت گیمز خود شوید.

  3. مشاهده ریجن اکانت

    پس از وارد شدن به اکانت خود، بر روی گزینه check کلیک کنید تا ریجن فعلی اکانت شما بررسی شود.

  4. ثبت درخواست تغییر ریحن اکانت ولورانت

    اگر تا الان مراحل را درست طی کرده باشید، باید تصویری شبیه به تصویر زیر مشاهده کنید که ریجن فعلی اکانت شما ذکر شده و در صورت وارد شدن با ایپی صحیح، به شما متن ترکیه نمایش میدهد، در صورتی که متن we think it should be: TURKEY مشاهده کردید بر روی دکمه Change کلیک کنید.

    در صورتی که به ارور Unfortunately, we cannot accurately determine your Region of Residence at this time. Please submit a ticket so an agent can assist you برخوردید. یعنی ایپی ترکیه مناسبی استفاده نمی‌کنید، در صورتی که از IP خود مطمئن هستید و باز این حال به این ارور برخوردید، از روش دوم اقدام کنید.

روش دوم: تغییر ریجن ولورانت با ارسال تیکت

در صورتی که در روش قبلی با ارور مواجه شدید، در روش دوم با فرستادن تیکتی با اعتراض به موضوع لگ درخواست تغییر ریجن می‌کنیم، توجه داشته باشید برای این کار نیاز هست حداقل چند روز با استفاده از ایپی ترکیه داخل ولورانت بازی کنید، این کار خطر بن شدن اکانت نیز کاهش می‌دهد.

همچنین مراحل اول و دوم این روش با روشی قبلی یکی می‌باشد، یعنی شما نیاز دارید که ابتدا ایپی خود را تغییر دهید و داخل سایت support-valorant.riotgames.com لاگین کنید، پس از طی این مراحل، مراحل پایین رو دنبال کنید.

درخواست تیکت

به سایت ساپورت رایت گیمز درخواست تیکت کنید، در این مرحله اگر وارد اکانت خود شده باشید، باید از قسمت CHOOSE A REQUEST TYPE عنوان Technical Issues: Install, patch, lag, or crashes انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات

در قسمت subject عنوان i have problem with my region and network وارد کنید

در قسمت بعدی یعنی windows os، نسخه ویندوز خود را انتخاب کنید

در قسمت select the techmical issue گزینه other انتخاب کنید

در قسمت where does this issue occur گزینه in game انتخاب کنید

در فیلد when did the issue start happening متن Since i created my account, in the wrong region and area

و در اخر در قسمت description متن زیر را وارد کنید

Hello first of all, I have been having problems since I created a new account and my new account region was Germany, and please change my account to the Turkish region. Thank you

نکته:در نظر داشته باشید اگر ریجن فعلی اکانت شما المان و یا Germany نیست، ریجن فعلی اکانت خود را بنویسید، برای مشاهده ریجن فعلی اکانت خود، وارد بازی ولورانت شوید و از منو گزینه about انتخاب کنید و تب game shard انتخاب کنید، در انجا ریجن فعلی مشاهده خواهید کرد یا از آموزش نحوه تشخیص ریجن ولورانت استفاده کنید.

بین چند ساعت تا یک روز معمولا زمان میبرد تا تیکت شما توسط پشتیبانی رایت گیمز بررسی شود و پاسخ نهایی در همان قسمت برای شما ارسال خواهد شد، تیکت های خود را از اینجا میتوانید مشاهده کنید، همچنین درصورتی که پاسخ داده شده باشد، برای شما یک ایمیل اطلاع رسانی نیز ارسال می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی