آموزش فعالسازی گیم کارت ولورانت پوینت

آموزش فعالسازی گیم کارت ولورانت پوینت

در هنگام خرید ولورانت پوینت از فروشگاه ما، حتما متوجه وجود دو نوع محصول شده‌اید؛ ولورانت پوینت شارژ روی اکانت و گیم کارت ولورانت. اما تفاوت این دو محصول در چیست؟ محصولات گیم کارت نیازی به ارایه اطلاعات اکانت شما ندارند و همانند سایر گیفت کارت‌ها به صورت یک کد تحویل شما می‌شوند. شما با استفاده از این کد و ورود آن در بخش ولورانت پوینت‌های بازی، می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید. همچنین گیم کارت‌های ولورانت برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. در ادامه این پست به آموزش نحوه فعالسازی گیم کارت ولورانت پرداخته‌ایم.

نوع دیگر محصولات، شارژ روی اکانت، همانطور که از نامش پیداست نیاز به ورود به اکانت شما و خرید از داخل آن است. برای خرید این نوع محصول ارایه نام کاربری و رمزعبور اکانت بازی جهت ورود و خرید پوینت الزامی است. برای خرید هر نوع محصول ولورانت، نیاز به خرید محصول هماهنگ با ریجن اکانت شماست. اگر ریجن اکانت خود را نمی‌دانید، ما در پست آموزش تعیین ریجن اکانت ولورانت به صورت کامل نحوه تشخیص ریجن اکانت را برای شما قرار داده‌ایم.

آموزش فعالسازی گیم کارت ولورانت

پس از خرید گیم کارت ولورانت پوینت، یک کد برای شما ارسال می‌شود. کد گیم کارت به ایمیل شما که در هنگام ثبت سفارش وارد کرده‌اید، ارسال خواهد شد. همچنین در صورت عدم دسترسی به ایمیل و یا نرسیدن ایمیل به دلایل مختلف، پس از دریافت پیامک تکمیل سفارش، می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش‌های من در حساب کاربری خود در فروشگاه ما، و ورود به سفارش مربوطه، کد گیم کارت را در بخش یادداشت خرید مشاهده نمایید.

پس دریافت کد گیم کارت، برای فعالسازی گیم کارت ولورانت و شارژ اکانت خود کافیست مراحل زیر را طی کنید. دقت کنید برای انجام مراحل، نیاز به تغییر آی پی می‌باشد. حدالامکان از IP معتبر و مطابق با ریجن خود استفاده کنید.

  1. ورود به بازی

    ابتدا بازی ولورانت را باز کرده و با Username و Password اکانت خود وارد شوید.

  2. ورود به بخش ولورانت پوینت

    بر روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید.
    بخش ولورانت پوینت‌ها

  3. ورود به بخش Riot Pin

    در صفحه ولورانت پوینت‌ها، وارد تب Riot Pin (یا Prepaid Code) شوید.
    بخش Riot Pin

  4. فعالسازی گیم کارت ولورانت

    در فرم این صفحه، کد گیم کارت دریافتی از سمت فروشگاه ما را وارد و بر روی دکمه Submit کلیک کنید. پس از انجام این مرحله مقدار ولورانت پوینت خریداری شده به اکانت شما افزوده خواهد شد.
    فعالسازی گیم کارت ولورانت

سوالات متداول

چرا بخش استور ولورانت باز نمی‌شود؟

در صورتی که بخش ولورانت پوینت‌ها برای شما باز نمی‌شود، لازم است یکبار بازی را ببنید. سپس آی‌پی خود را با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی‌پی، به آی‌پی ریجن خود تغییر دهید. (به عنوان مثال اگر ریجن اکانت شما ترکیه است، به آی‌پی ترکیه متصل شوید.) سپس دوباره وارد بازی ولورانت شده و طبق مراحل بالا حساب خود را شارژ کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی