مدرن وارفر ۲

کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ موفق‌ترین عرضه سری کالاف دیوتی را داشت!

مدرن وارفر ۲ (۲۰۲۲) در تاریخ ۲۸ اکتبر یعنی چند روز پیش به طور رسمی منتشر شد. این عنوان ادامه ریبوت (Reboot) بازی مدرن وارفر (۲۰۱۹) است و داشتن موفق‌ترین انتشار در تاریخ سری کالاف دیوتی، می‌توان گفت که زحمات اکتیویژن (Activision) به نتیجه رسیده است!

عنوان مدرن وارفر در سال ۲۰۱۹ توجه بسیاری از طرفداران سبک شوتر و البته طرفداران سری کالاف را به خود جلب کرد، به طوری که این سری باری دیگر شاهد بهترین روز‌های خودش بود، چرا که میلیون‌ها گیمر از سرتاسر جهان برای تجربه آن شروع به بازی کردن کردند. البته این پایان کار نبود و با منتشر شدن عنوان وارزون به عنوان یک بتل رویال، به اوج خودش رسید. هر دو این عنوان‌ها واقعا فوق‌العاده بودند، هنگام منتشر شدن وارزون بسیاری از گیمر‌ها و استریمر‌ها شروع به بازی و پوشش دادن این عنوان کردند. عنوان وارزون تا به این لحظه همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین به شمار می‌آید.

پس از گذشت سه سال، شاهد عرضه شدن عنوان مدرن وارفر ۲ هستیم، نامی که نه تنها برای دوستداران کالاف دیوتی، بلکه برای تمام گیمر‌های جهان تا حدودی آشناست. در هر صورت، این عنوان تنها با گذشت چندین روز پس از عرضه، سود بسیار خوبی برای اکتیویژن و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به ارمغان آورده است. امروز همراه با تشکر اکتیویژن از طرفداران، به طور رسمی اعلام شد که مدرن وارفر ۲ جایگاه اول برترین عرضه را کسب کرده است، بدین معنا که فروش این بازی در روز‌های اولیه منتشر شدن بیش‌تر از سایر عناوین کالاف بوده است.

بیش از ۸۰۰ میلیون دلار تنها در سه روز اول، آمار رسمی فروش مدرن وارفر ۲ است. این رقم بی‌شک دست‌آورد بزرگی برای اکتیویژن به شمار می‌آید، مقداری که حتی از فروش فیلم‌های به روز دنیا مانند دکتر استرنج (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و حتی تاپ گان (Top Gun: Maverick) نیز بیش‌تر بوده است!

همانطور که خود اکتیویژن هم اعلام کرد، این تنها شروع ماجرا است! چیزی حدود دو هفته دیگر در تاریخ ۱۶ نوامبر، ما شاهد انتشار دومین نسخه وارزون (Warzone 2) خواهیم بود. تغییرات زیادی انتظار طرفداران وارزون را می‌کشد، و به احتمال زیاد موفقیت عنوان کالاف دیوتی ادامه خواهد داشت!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی