Overwatch 2 Halloween Game Mode

گیم‌مد جدید اورواچ ۲ در رویداد هالووین نظر طرفداران را جلب کرده است!

از زمان انتشار اورواچ، رویداد‌ها و گیم‌مد‌های مختلفی برای اینکه بازیکنان آن را تجربه کنند در دسترس قرار گرفته‌اند، اما ظاهرا هیچ‌کدام به پای جذابیت گیم‌مد هالووین اورواچ ۲ نمی‌رسند!

روز گذشته به روزرسانی هالووین لایو شد و پس از انتظار برای چندین هفته اولین رویداد بازی اورواچ ۲ به طور رسمی در دسترس قرار گرفت. بازیکنان بلافاصله و با اولین تجربه خود از گیم‌مد جدید، بازخورد مثبتی نسبت به آن داشتند و علاوه بر داستان و گیم‌پلی PvE بی‌نظیر آن، این گیم‌مد را نکته مثبتی برای اورواچ ۲ به عنوان نسخه دوم بازی اورواچ دانستند.

با حذف شدن لوت باکس‌ها از بازی، بازیکنان انتظار بیش‌تری از بلیزارد برای مدیریت جوایز رویداد داشتند، با اینحال گیم‌پلی و گیم‌مد جدید به اندازه کافی راضی کننده به نظر می‌رسد. Warth of the Bride به عنوان نسخه جدیدی از Junkenstein’s Revenge که بازیکنان نسخه اصلی اورواچ آن را به خوبی به یاد دارند منتشر گردیده است. با اسکواد جدید خود که شامل Junker Queen، Ashe، Kiriko و Sojorun است گیم‌مد PvE را با اسکین‌های هالووین آغاز کنید و از تجربه آن به مدت محدود لذت ببرید.

بنابراین تفاوت این رویداد با نسخه اصلی اورواچ، یکی از عوامل محبوبیت آن به شمار می‌آید. یک تجربه Co-op شوتر که کاملا با بخش مولتی‌پلیر بازی تفاوت دارد، و در عین حال می‌تواند شما را به چالش بکشد. با اینکه رویداد در مپ‌های معمولی اورواچ جریان دارد، اما تغییرات فضای مپ حال و هوای هالووین را به خوبی نمایان کرده است. بازیکنان در این گیم‌مد با دشمنان و باس‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شوند و برای پیش‌روی باید وظایف مختفی از جمله پیدا کردن کلید در یک مکان نامشخص را انجام دهند.

ربات‌هایی که مانند زامبی به شما حمله خواهند کرد و باس‌های موجود در این گیم‌مد، به نوع خود شما را به چالش خواهند کشید، همکاری و کار تیمی در صورتی که سخت‌ترین حالت گیم‌مد را انتخاب کرده باشید شرط پیروزی شما خواهد بود.

گیم‌مد Warth of the Bride شاید بعد از چندین بار بازی کردن خسته کننده شود، اما تجربه آن برای اولین بار در حالت‌های مختلف، به خوبی توانایی بلیزارد در بخش PvE را نشان شما خواهد داد!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی