Overwatch 2

Overwatch 2 مرز ۲۵ میلیون بازیکن را هم رد کرده است: رویداد هالووین به زودی!

تنها در ۱۰ روز اول، جدید‌ترین اثر کمپانی بلیزارد یعنی اورواچ ۲ توانسته است که مرز ۲۵ میلیون بازیکن را رد کند و در مقایسه با نسخه اول این بازی رکورد تازه‌ای را ثبت کرده باشد! اورواچ ۲ حدود دو هفته پیش به طور رسمی منتشر شد و البته با مشکلات فراوانی هنگام عرضه مواجه بود. از کندی و شلوغ بودن سرور‌ها گرفته تا حملاتی DDoS متعددی که به سرور‌ها می‌شد از جمله دلایلی هستند که بسیاری از بازیکنان را از تجربه اورواچ ۲ در روز‌های اولیه انتشار محروم کردند.

خوشبختانه وضعیت اورواچ ۲ و سرور‌ها بهبود داشته است و در حال حاضر با مشکلات کم‌تری روبه‌رو هستیم. با رایگان بودن بازی، اورواچ ۲ همچنان در حال جذب مخاطب‌های جدید از سرتاسر جهان است و تا به این لحظه مرز ۲۵ میلیون بازیکن را رد کرده است!

اخبار رسمی که از صفحه بازی اورواچ منتشر شده است خوشحالی خودش را از بابت اینکه دومین نسخه این بازی مرز ۲۵ میلیون بازیکن را رد کرده است اعلام کرد، با این‌ حال این تنها دلیل خوش‌حالی تیم سازنده نخواهد بود، به گفته بلیزارد رکورد تعداد بازیکنان فعالی که در یک زمان داخل بازی هستند از رکورد بازی اورواچ سه برابر بیش‌تر است! با توجه به این‌که این اتفاق تنها در ۱۰ روز اول افتاده است، موفقیت این عنوان کاملا مشخص است.

بنا‌براین، حتی با یک عرضه نسبتا نا‌موفق، اورواچ ۲ در حال رکورد شکنی نسبط به سری قبل خود است. از طرفی با رایگان بودن بازی و البته جذاب بودن آن به عنوان یک شوتر-قهرمانی، این اتفاق پیش‌بینی می‌شده است ولی برای مدت زمان دو هفته‌ای، این آمار برای بلیزارد بسیار راضی کننده است.

طی روز‌های آینده نیز احتمال افزایش این آمار وجود دارد، به خصوص که رویداد هالووین در بازی اورواچ ۲ نیز به زودی و در تاریخ ۲۵ اکتبر شروع خواهد شد و تا تاریخ ۸ نوامبر ادامه خواهد داشت. این رویداد شامل یک گیم‌مد PvE جدید خواهد بود که بازیکنان قدیمی تا حدودی با آن آشنایی دارند، هرچند که قرار است با تغییرات جدید نسبط به قبل عرضه شود.

این گیم‌مد تجربه‌ای متفاوت برای بازیکنان خواهد بود و به نظر می‌رسد که کاراکتر‌های قابل بازی در طول رویداد شامل جدید‌ترین آن‌ها یعنی Junker Queen نیز ‌می‌شود. اسکین‌های جدیدی با تم هالووین برای چندین کاراکتر منتشر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با تهیه و خرید کوین اورواچ ۲ آن‌ها را خریداری کنند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی