کالاف دیوتی فصل 4

جنگی نوین با بازی کال آف دیوتی در فصل ۴!

با پیوستن به blacksell در فصل ۰۴، سطح بازی کالاف دیوتی خود را ارتقا دهید و از رقبای خود جلو بزنید.

بازی کالاف دیوتی، در منطقه هنری وندل با نقشه‌ای جدید معرفی شده است. این نقشه یک نقشه چندنفره Core 6v6 Multiplayer است که در غرب موزه و در مقابل ورزشگاه و ایستگاه پلیس قرار دارد. نقشه چند نفره‌ی بازی کالاف دیوتی که در سایزهای کوچک یا متوسط دارای مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بوتیک و خانه‌های شهری است که در سه خط کلاسیک قرار دارند. یک کانال برای عملیات زیر آبی و هنرهای خیابانی بر روی ساختمان‌ها و میدان مرکزی آن وجود دارد. با وجود مکان‌های داخلی کوچک در نقشه، اپراتورها دارای گزینه‌های فراوانی برای حرکت در جاده‌های اصلی هستند، فرصت‌ تجربه برای مبارزه نزدیک، میانه و دوربرد همزمان را در بازی کالاف دیوتی خواهید داشت.

کال آف دیوتی فصل 4

منطقه KorTac (جنوب) – کوچه عقب:

شروع بازی call of duty در کوچه عقب است و نیروهای KorTac به سه مسیر پیشرو دسترسی دارند: به سمت غرب از طریق فروشگاه لباس Streetwear به سمت کانال و پایگاه بازرسی، مستقیم به سمت میدان، یا به سمت شرق به سمت ورودی پارک و از طریق Vans به بالا راه خواهید یافت.

تا جایی که می‌توانید مسیر وسط را انتخاب نکنید! به طور کلی، انتخاب مسیر وسط بیشترین خطر را به همراه دارد، زیرا میدان در برابر دشمنانی که در بالای پله‌ها قرار دارند، در معرض ضرر قرار می‌گیرد. بنابراین، شما ممکن است بیشترین شانس را با حرکت به سمت بالا از طریق Vans در شرق داشته باشید یا هنگام حرکت در مسیر غربی، با شنا در کانال تا زمانی که از دید میدان و پله‌ها عبور کنید، شانس بیشتری خواهید داشت.

منطقه SpecGru (شمال) – جاده:

با ورود از جاده شمالی، نیروهای SpecGru نیز با سه مسیر پیشرو مواجه می‌شوند، اما طراحی نامتقارن نقشه برخی از خطرات و فرصت‌های متفاوت را در پیش رو قرار می‌دهد. حرکت مستقیم از طریق راه‌انداز به بالای پله‌ها، به شما یک نقطه مشاهده قوی در برابر نیروهای KorTac که از میدان و منطقه غربی ریورساید بالا می‌روند، می‌دهد. در هنگام حرکت از مسیر شرقی پس از اینکه از کامیون بسته در جاده عبور کردید مراقب باشید. این ممکن است دید شما را از دشمنانی که به سمت موقعیت شما حرکت می‌کنند، محو کند. در نظر داشته باشید که در نزدیکی پنجره جنوبی خانه مستقر شوید و آنها را وقتی به سطح شما می‌رسند، شکست دهید. در غرب، به دنبال تک تیراندازانی باشید که از مسیر بلند و راست برای حملات از دور استفاده می‌کنند ِ همچنین به دنبال شناکنندگان در کانال باشید که سعی می‌کنند توجه دشمنان را از پله‌های مرکزی به خود جلب نکنند.

تکنیک‌های نقشه (برنامه‌ریزی در مسیر):

برای اهداف این راهنما، ما منطقه هنری وندل را به چهار بخش اصلی تقسیم می‌کنیم:

  • کانال
  • مناطق مسکونی
  • فروشگاه‌ها
  • نواحی سمت پارک

کانال:

canal و مسیر انحرافی که در غرب و در کنار آن قرار دارد، یک منطقه برای مرکز فعالیت برد بلند است؛ زیرا طرفین مخالف از هر دو سر نقشه شلیک می‌کنند. برای کسانی که می‌خواهند فاصله را کاهش دهند، چندین خودروی بزرگ پوشش قابل توجهی ارائه می‌دهند و امکان بالا رفتن از سطح خیابان دید قدرتمندتری را فراهم می‌کند. همچنین به علت مقاومت زیاد این کامیون‌ها نیازی به نگرانی از منفجر شدن آنها تحت آتش نیست. برای جلوگیری از ضربه‌های جانبی، در حین حرکت از طریق مسیر وسط، از پله‌ها و میدان آگاه باشید. همانطور که قبلاً اشاره شد، شنا کردن از طریق کانال می‌تواند باعث از بین رفتن دید دشمن شودِ یعنی شما با شنا کردن داخل آب به راحتی می‌توانید از دیدرس دشمن در امان باشید. با این حال بهتر است بدانید که شنا کردن داخل آب علاوه باعث کاهش سرعت شما نیز خواهد شد.

شما به عنوا یک گیمر کدام راه را انتخاب می‌کنید؟ کند شدن و دیده نشدن یا سرعت داشتن و در دیدرس دشمن بودن؟ داخل دیدگاه‌ها می‌توانید پس از فکر کردن به سوال، پاسخ رو بفرستید.

بازی کالاف دیوتی 4_ مناطق مسکونی

مناطق مسکونی:

بخش مسکونی، که نیمی از نقشه بازی را در برمی‌گیرد، شامل جاده اصلی در پشت خود بوده و در ارتفاع بالاتری نسبت به قسمت جنوبی قرار دارد. در بیرون، درگیری‌های میانی حاکم است و در امتداد جاده، تفنگ‌های هجومی به انتظار شما نشسته‌اند! و در نزدیکی پشت خانه، اس‌ام‌جی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه کنید که کامیون بسته در اینجا پارک شده و بشکه‌های متصل شده به آن پوشش مناسبی را در برابر دشمنانی که از میدان به سمت بالا حرکت می‌کنند، فراهم کرده است.

در فضاهای داخلی مناطق مسکونی مانند خانه، فروشگاه دوچرخه و اتصال دهنده، مبارزه به طور قابل توجهی تنگ‌تر خواهد شد. هنگامی که حملات هوایی انجام می‌شود، انتظار این را داشته باشید که این مناطق به مناطق پرخطری تبدیل شوند. در نهایت، موقعیت قدرتمندی که پله‌ها فراهم می‌کنند، حتماً توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. از آنها استفاده کنید و سپس قبل از تبدیل شدن به هدف ارزشمند، به سمت جلو حرکت کنید. در هنگام حمله به این موقعیت، در نظر داشته باشید که از طریق آرشه شرقی وارد شوید، که یک موقعیت دشوار برای پوشش دادن از بالا است.

فروشگاه‌ها:

منطقه shopps جنوبی، اپراتورها را از طریق کوچه‌های بیرونی و فضاهای داخلی Streetwear و Laundry از طریق مبارزات تنگ و محدود می‌کند. از اهمیت رستوران Sober Friar در هنگام حمله به میدان مرکزی غافل نشوید. این رستوران پوشش جزئی مقابل اپراتورهای دشمن را در سمت دیگر ارائه می‌دهد که بسیار سودبخش است. هنگام دفاع از منطقه، خشکشویی و لباس‌های مد مسیرهای مناسبی پیش روی شما خواهند بود؛ از آنها برای تغییر سریع موقعیت خود بین مسیرهای وسطی و خارجی استفاده کنید.

نواحی سمت پارک_ کالاف دیوتی فصل 4

park side:

در این قسمت از بازی call of duty از مرز موزه استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد بالاتر از سطح خیابان قرار بگیرید. هر چند در این حالت شما بیشتر در دیدرس دشمن قرار خواهید گرفت اما همچنین چشم‌اندازی روشن‌تر از جاده به شما می‌دهد. در انتهای شمالی مسیر، پله‌های سنگی چشم‌انداز عالی‌ای از جاده را ارائه خواهند داد. در هنگام دفاع در برابر دشمنانی که از مسیر میانی وارد می‌شوند، در نظر بگیرید که در یکی از مناطق چمن صاف نصب شوید و احتمال کشف شدن توسط دشمنان در امتداد جاده را کاهش دهید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی