رینبو سیکس موبایل

نسخه موبایل رینبو سیکس سیج در راه است: اولین تریلر رسمی منتشر شد!

رینبو سیکس سیج یک بازی آنلاین در سبک شوتر تاکتیکال است و در این زمینه یکی از بهترین‌ها به شمار می‌آید. این عنوان در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز (PC) و کنسول‌های پلی استیشن ۴ (PS4) و ایکس باکس وان (Xbox One) منتشر گردید. پنج سال پس از این تاریخ یعنی در سال ۲۰۲۰ نسخه‌های پلی استیشن ۵ (PS5) و ایکس باکس (Xbox Series X/S) رینبو سیکس سیج نیز منتشر شد.

این روز‌ها تمام توسعه دهندگان و کمپانی‌های بزرگ به دنبال انتشار نسخه موبایل بازی‌های خودشان هستند. این اتفاق یکی دو سالی است که رقم خورده و بسیاری از بازی‌های محبوب کامپیوتر نسخه موبایل خودشان را دریافت کرده‌اند. تعداد گیمر‌ها و کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش است پس طبیعی است که در آینده‌ای نزدیک شاهد تبدیل شدن پلفترم‌های اندروید (Android) و iOS به یکی از قطب‌های گیمینگ باشیم.

نسخه موبایل بازی رینبو سیکس سیج که مدتی است در دست توسعه قرار داشته است ‌هم‌اکنون یک قدم به تاریخ انتشار خود نزدیک‌تر شد! کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) با یک تریلر خفن خبر از نسخه بتای رینبو سیکس موبایل داد. از همین لحظه بازیکنان می‌توانند با ثبت‌نام در نسخه بتا شانس تجربه این بازی شوتر و تاکتیکال را بر روی پلفترم‌های موبایلی داشته باشند.


رینبو سیکس موبایل به طور رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت و مانند نسخه PC هر مچ شامل دو تیم مهاجم (Attackers) در برابر مدافع (Defenders) خواهد بود. به عنوان یک شوتر، می‌توان گفت که نسخه موبایل این بازی چالش‌ بر‌انگیز خواهد بود و باید دید که کمپانی یوبیسافت تا چه حد توانسته است که تجربه تاکتیکال و هیجان‌انگیز رینبو سیکس سیج را برای موبایل ایجاد کند.

همچنین باید بحث رقابتی را نیز در نظر گرفت، چرا که شوتر‌هایی مانند وارزون و ولورانت نیز به زودی نسخه موبایل خودشان را دریافت خواهند کرد و یکی از لازمه‌های موفقیت برای آن‌ها این است که از رقبای خود برتر باشند و بتوانند تجربه بهتری را برای مخاطبین موبایل به ارمغان بیاورند.


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی