خرید ولورانت پوینت

با جدید‌ترین مامور (Agent) بازی ولورانت آشنا شوید: Harbor!

روز گذشته تریلر مامور جدید از کانال رسمی یوتوب ولورانت منتشر شد، البته پیش از آن این تریلر لو رفته بود و همانطور که انتظار می‌رفت تا قبل اینکه رایوت گیمز بخواهد فرصت کند و خودش تریلر را به طور رسمی منتشر کند، جمعیت زیادی آن را تماشا کرده بودند. در واقع تاریخ اصلی پخش این تریلر برای امروز بوده است، اما به خاطر لو رفتن تریلر رایوت گیمز مجبور شد که کمی زود‌تر از موعد مشخص شده این تریلر را عرضه کند.

اما این تریلر، مخصوص معرفی مامور جدیدی به نام Harbor است. بازیکنان با توانایی‌های این شخصیت تا حدودی آشنا شدند و به نظر می‌رسد طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بوده است، این کاراکتر قابلیت ایجاد دیوار‌های دفاعی را دارد که گلوله‌ها را پس می‌زند! همچنین او از عنصر آب استفاده می‌کند که البته دلیل آن در صورتی که تریلر سه دقیقه‌ای منتشر شده را کامل نگاه کرده باشید کاملا مشخص است.

داستان از جایی شروع می‌شود که Harbor در حال فرار و جدال در کوچه‌های شهر دهلی (هندوستان) است. پیش از اینکه او با Brimstone دیدار داشته باشد و به طور رسمی به تیم ولورانت بپیوندد، به دو ماه گذشته و وقایع اتفاق افتاده نیز نگاهی خواهیم داشت. اینبار در شهر بمبئی شاهد Harbor و همکار خودش هستیم که در حال اکتشاف به منظور پیدا کردن یک شی باستانی هستند.

دستبند اسرارآمیزی که Harbor با خود حمل می‌کند، همان شی باستانی است که در آن شب به دست او چسبید و باعث شد تحت تعقیب افرادی که به دنبال آن هستند قرار بگیرد!

با اینکه در تریلر بخشی از توانایی‌های این Agent به نمایش گذاشته شد، اما بازیکنان همچنان اطلاعات دقیقی از برخی از قابلیت‌های Harbor ندارد. ولی یک چیز مشخص است و آن هم استقبال خوبی است که از سوی بازیکنان صورت گرفته است، و البته عملکرد مثال زدنی رایوت گیمز در این تریلر، چه از لحاظ داستان و معرفی و چه حتی در زمین موزیک آن!

در پایان، پیش‌بینی می‌شود که به زودی بخش تورنمنت ولورانت که حدود یک سال گذشته صحبت آن توسط رایوت گیمز شده بود، به زودی منتشر شود. ولورانت همچنان عملکرد قدرتمندی دارد و با مامور جدید و بخش تورنمنت‌ها برتری خود را دو چندان خواهد کرد!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی