گیم‌مد ولورانت

گیم‌مد Team Deathmatch در آینده به ولورانت اضافه خواهد شد!

در آخرین ویدئو منتشر شده از توسعه‌دهندگان بازی، رایوت گیمز به طوری رسمی تایید کرد که در سال ۲۰۲۳ قرار است گیم‌مد Team Deathmatch به همراه گیم‌های مختلف دیگری در طول سال، به بازی ولورانت اضافه شوند و محتوای بیش‌تری را برای تجربه کردن در اختیار طرفداران قرار دهند. از زمان انتشار بازی در سال ۲۰۲۰ تا به امروز، ما شاهد گیم‌مد جدید و جذابی از ولورانت نبوده‌ایم ولی امسال این موضوع تغییر خواهد کرد.

روز گذشته یکی از توسعه‌دهندگان بازی در ویدئو منتشر شده در صفحه رسمی یوتوب بازی ولورانت، این موضوع را تایید کرد که علاوه بر گیم‌مد Team Deathmatch، می‌توان انتظار گیم‌مد‌ها و روش‌های مختلف دیگری برای تجربه بازی را در سال میلادی جاری تجربه کنید. یکی از جدید‌ترین گیم‌مد‌های اخیر بازی ولورانت Swift Play بوده است که نسخه سریع‌تری از بازی معمولی است. البته در بازی گیم‌مد Deathmatch نیز وجود دارد و باید دید تفاوت گیم‌مد‌ Team Deathmatch که امسال منتشر خواهد شد با این گیم‌مد چه خواهد بود.

از دیگر گیم‌مد‌های موجود در بازی می‌توان به Spike Rush اشاره کرد که تمام بازیکنان مهاجم با خودشان Spike خواهند داشت و روند بازی سریع‌تر پیش خواهد رفت و یا گیم‌مد Replication که تمام بازیکنان با یک مامور (Agent) مشخص وارد میدان نبرد خواهند شد. در هر صورت، امسال می‌توانیم شاهد گیم‌مد‌ها و محتواهای جدیدی باشیم که بر روی گیم‌پلی بازی تاثیر خواهند گذاشت و به عبارتی دیگر روش‌های جدیدی برای تجربه بازی ولورانت پیش‌روی ما خواهند گذاشت. علاوه برای Team Deathmatch برای اواخر سال ۲۰۲۳ گیم‌مد و محتوای ویژه‌ای نیز برنامه‌ریزی شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی