ولورانت موبایل

تاریخ انتشار ولورانت موبایل، اولین تصاویر از گیم‌پلی لو رفت!

بله درست شنیدید! ولورانت موبایل به طور رسمی توسط رایت گیمز تایید شده است. ولورانت یکی از موفق‌ترین عناوین سال‌های گذشته است. زمانی که برای اولین بار نسخه ویندوز (PC) ولورانت در دسترس قرار گرفت، با موج حمایت طرفداران سبک شوتر اول شخص مواجه شد، البته نباید قدرت تبلیغاتی فوق‌العاده و همچنین تسلط رایت گیمز در صنعت ورزش‌های الکترونیک (E-sports) را که با داشتن زمینه و عنوان محبوب لیگ آو لجندز نیز نادیده گرفت.


ولورانت یک شوتر تاکتیکال است که بازیکنان در دو تیم ۵ نفره مهاجم و مدافع در مقابل هم قرار می‌گیرند. تنها در سال اول انتشار بازی بیش از ۱۴ میلیون بازیکن برای این عنوان ثبت شد و باعث گردید تا ولورانت تبدیل به برترین بازی شوتر رقابتی در جهان شود. با این همه محبوبیت ولورانت تنها از سیستم‌های شخصی پشتیبانی می‌کند، البته در جشن یک سالگی این عنوان برای اولین بار خبر انتشار ولورانت موبایل به طرفداران داده شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده و اخبار رسمی رایت گیمز، تاریخ انتشار ولورانت موبایل اواخر ۲۰۲۲ تا اوایل ۲۰۲۳ پیش‌بینی می‌شود. همچنین احتمال اینکه نسخه بتا بازی و اولین تست ولورانت موبایل در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شروع گردد زیاد است، چرا که مدیر بخش اجرایی این عنوان بیان کرده است که کار توسعه ولورانت موبایل تا نیمه سال ۲۰۲۲ تمام شده است.

در هر صورت تاریخ رسمی انتشار بازی همچنان از سوی رایت گیمز اعلام نشده است و نمی‌توان انتظار داشت که نسخه موبایل ولورانت در سال جاری منتشر شود. البته در همین تاریخ خبر‌هایی از تست بازی در چین به گوش می‌رسد و حتی تصاویری از گیم‌پلی آن نیز منتشر شده است. البته از آن جایی که این اطلاعات رسمی نیست نمی‌توان گیم‌پلی نهایی را همان فیلم و تصاویر لو رفته دانست.

معرفی بازی ولورانت موبایل

از طرف دیگر و همانطور که در جریان هستید، بسیاری از محبوب‌ترین عناوین خصوصا در سبک شوتر (رینبو سیکس موبایل | وارزون موبایل) در حال دریافت نسخه موبایل خود هستند و فضای رقابتی برای کمپانی‌ها آن‌ها را وادار می‌کند که بهترین خودشان را ارائه دهند. رایت گیمز با انتشار وایلد ریفت ثابت کرده است که ما قرار نیست صرفا یک کپی از نسخه PC ولورانت را برای موبایل داشته باشیم.

در هر صورت برای دیدن نتیجه نهایی باید منتظر اخبار رسمی از جانب رایت گیمز و در نهایت تاریخ انتشار بازی بود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی