نقشه بازی دیابلو ۴

نگاهی بر نقشه‌ی بازی دیابلو ۴

نقشه‌ی بازی دیابلو ۴، یک نقشه بسیار گسترده است. این سرزمین وسیع که Sanctuary نا دارد؛ در Diablo 4 پر از دشمنان و مکان‌های مخفی برای کاوش است. اینکه کدام راه را انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی ندارد؛ موردی که باید بازیکنان بر روی آن تمرکز داشته باشند؛ تمرکز بر روی ماموریت اصلی است. نقشه تعاملی Diablo 4، ابزاری مناسب است تا به شما کمک کند مسیر خود را حفظ کرده و به شما یادآوری کند که قبلاً کجا بوده‌اید. با پیشروی بیشتر در بازی، با ما همراه باشید تا در آینده نقشه تعاملی را با اطلاعات جدید و نقاط جذاب به‌روز خواهیم کرد.

نقشه Fractured Peaks در Diablo 4

با کمک نقشه‌ی بازی دیابلو ۴، بازیکن می‌تواند به بازی کنترل بیشتری داشته باشد. با این نقشه، شما می‌توانید به مکان‌های مختلف رفته، اطلاعات را مشاهده کنید و با عناصر مختلف در بازی تعامل داشته باشید.

با نقشه‌ی بازی دیابلو ۴ می‌توانید از موارد زیر آگاهی پیدا کنید و کنترل بازی را در دست بگیرید:

  • مکان‌ها
  • خدمات
  • مجموعه‌های قابل جمع‌آوری
  • دشمنان
  • اقلام
  • ماموریت‌های دیگر
نقشه بازی دیابلو ۴

نقشه‌ی بازی Diablo 4 امکان جستجوی آسان یک مورد خاص را که می‌خواهید پیدا کنید را فراهم می‌کند. آیا نیاز به دانستن مکان تمامی نقاط پایه (Waypoints) دارید؟ هیچ مشکلی نیست! می‌توانید تمام موارد را از نقشه حذف کنید و سپس فقط نقاط پایه را انتخاب کنید. به مکان نزدیکترین World Boss نیاز دارید؟ برای پیدا کردن مورد مد نظرتان باید زمانی که هر هدف را کامل کردید، آنها را در نقشه علامت بزنید و سیستم آنها را برای شما در حافظه‌ی خود سیو می‌کند. کافیست روی نماد کلیک کنید و Check when completed را انتخاب کنید و در نتیجه اطلاعات ذخیره خواهند شد.

آلتارهای لیلیت در نقشه‌ی بازی DIABLO 4

در سراسر ۱۶۰ سرزمینی که در نقشه‌ی بازی دیابلو ۴ وجود دارد؛ آلتار لیلیت پراکنده شده است. این آلتارها مقدار کمی bonus به تمام شخصیت‌های بازیکن در قلمرو اهدا می‌کنند؛ بنابراین، پیدا کردن تعدادی از آنها مفید است. با استفاده از نقشه‌ی بازی دیابلو ۴، آنها را ردیابی کنید و یا می‌توانید در راهنمای مکان‌های آلتارهای لیلیت Diablo 4 بیشتر در مورد هر مکان بخوانید. در حین پیدا کردن آنها، بعضی آلتارها را در خارج از مسیر یا بین درختان پیدا خواهید کرد، در حالی که برخی آلتارها پشت مسیرهای ماهرانه و پنهان قرار گرفته‌اند که شما را به سمت پشت ساختمان‌ها و مکان‌های دیگر هدایت خواهند کرد. در نتیجه در این مورد باید دقت کافی را داشته باشید.

قسمت Dungeons در نقشه

دیابلو ۴ شامل زندان‌های متعددی است که در سراسر Sanctuary قرار دارند. این زندان‌ها مناطقی هستند که شامل تعدادی از دشمنان قوی و چالش‌برانگیز هستند. شما می‌توانید به صورت تیمی یا به تنهایی به آنها حمله کنید و جوایز قابل توجهی کسب کنید. با استفاده از نقشه می‌توانید زندان‌ها را پیدا کنید و به آنها حمله کنید. بهتر است قبل از ورود به هر زندان، برنامه‌ریزی کنید و تجهیزات و مهارت‌های لازم را برای مواجهه با دشمنان در دست داشته باشید.

همانطور که بالاتر گفتیم؛ در روند بازی دیابلو ۴ بیش از صد زندان وجود دارد که می‌توانید در آنها به مبارزه بپردازید و میزان هیجان بازی را به صپ برسانید. پس از عبور از هر زندان، به شما جوایزی مانند Renown و Legendary Aspect اعطا خواهد شد. این جنبه‌ها بر اساس کلاس یا سطح شخصیت شما است، بنابراین در برخی موارد ممکن است یک جنبه برای کلاس فعلی شخصیت شما قابل استفاده نباشد. در انتهای هر زندان، یک مینی باس وجود خواهد داشت و گاهی اوقات ممکن است به یک رویداد برخورد کنید.

قلمرو نقشه‌ بازی دیابلو ۴

قسمت Strongholds 

در این بازی، قلعه‌ها مکان‌هایی قدرتمند و مهم در Sanctuary هستند. این قلعه‌ها مناطقی هستند که توسط نیروهای شیاطینی و موجودات خطرناک تصاحب شده‌اند و برای شکست دادن آنها باید با مهارت و قدرت خود به آنها حمله کنید. هر قلعه دارای یک فرمانده و دشمنان قویتری است که باید با آنها مقابله کنید. پس از شکست دادن قلعه، شما می‌توانید جوایز و قدرت‌های زیادی را به دست آورید. قلعه‌ها چالش‌هایی بزرگ و هیجان‌انگیز را برای بازیکنان فراهم می‌کنند و اهمیت زیادی در جهت پیشروی در داستان و مسیر بازی دارند. بازی دیابلو ۴ شامل ۱۵ قلعه در سراسر Sanctuary است. قلعه‌ها مناطق بزرگی از زمین هستند که به طور معمول یک شهر خرابه، یک معبد یا ساختمان دیگر است. شما باید با شکست دادن تمام دشمنان و مینی باس‌ها این قلعه‌ها را پاکسازی کنید تا به جوایز آن دست پیدا کنید. اغلب این قلعه‌ها به شهرهای عادی با نقاط پایه متصل می‌شوند یا فروشگاه‌هایی دارند که می‌توانید به آنها سر بزنید، که باعث می‌شود پاکسازی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

رمز و رازهای نقشه بازی دیابلو ۴

بعضی از این مناطق ممکن است بر اساس عنوانشان یک یا دو حقیقت را از داستان فاش خواهند کرد. این شامل بزرگان و World Bossها می‌شود، اما شما می‌توانید مواردی را که فکر می‌کنید ممکن است بیش از حدی از داستان برایتان فاش شود، از لیست انتخابی حذف کنید. در ادامه برخی از مناطق اصلی که رازهایی را برای شما فاش می‌کنند را نام برده‌ایم:

Fractured Peaks (کوهستان‌های شکسته): یک منطقه کوهستانی و برفی و یخ زده است که شامل غارها و پیکره‌های یخی می‌شود.

Dry Steppes (دشت‌های خشک): دشت‌های خشک منطقه‌ای خشک و بیابانی هستند که برای تجمع قبایل و جماعت‌های مختلف استفاده می‌شود.

Scosglen (اسکاسگلن): منطقه‌ای دارای جنگل‌ها، دره‌ها و رودخانه‌ها است که تحت تأثیر جادو و جن وحشیان قرار دارد.

Khejistan (خجیستان): ناحیه‌ای صحرایی و شهری با الهه‌ها و فرهنگ عجیب و غریب است.

Hawezar (هاوزار): منطقه‌ای خشک و بیابانی با شهرها و قبیله‌های نجات‌یافته از شیاطین و همچنین جنگل‌ها و آبشارها است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی