اووراچ ۲ فصل ۵

نقد و بررسی بازی اورواچ ۲، فصل پنجم

سوال مهم اینجاست که آیا بازی  Overwatch 2  توانسته به اندازه و حتی بیشتر از بازی اورواچ یک توجه‌ها را سمت خود جذب کند؟ در ادامه‌ی این مقاله به این سوال پاسخ داد‌ایم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. بازی اورواچ که محصول شرکت Blizzard است؛ تنها بازی شوتری ارائه شده است. به همین دلیل از همان اول این بازی یک سرو گردن خود را از دیگر بازی‌ها بالاتر کشید. اگر بخواهم صادق باشم؛ باید بگویم که بازی اورواچ یکی از گیم پلی‌هایی بود که هنگام بازی کردن هرگز گذر زمان را حس نکردم. بازی Overwatch را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های شوتری آنلاین در نظر گرفت. لذت بخش و هیجان انگیز بودن بازی Overwatch ۱ را تصور کنید و به این به موضوع بیندیشید که بازی اورواچ ۲ تا چه حد می‌تواند شما را به وجد آورد؟

مقایسه‌ی تریلر اورواچ ۱ با نسخه‌ی دوم بازی Overwatch ۲

تریلر بازی Overwatch ۲ برخلاف تریلر قبلی که با هیجان فراوان شروع شده و داستان بازی را مطرح کرده، سپس در ادامه به معرفی شخصیت‌های بازی می‌پردازد؛ تریلر Overwatch ۲ در فصل پنج در ابتدا با آرامش شروع می‌شود. اما در ادامه تریلر آن به معرفی شخصیت‌ها و اسکین‌ها پرداخته و شما را برای بازی کردن در فصل ۵ آن، بی‌قرار می‌سازد.

بازی اورواچ ۲ با ۲۲.۸ گیگ به بازار گیم پلی‌ها عرضه خواهد شد. اما نکته حائض اهمیت آنجا است که اگر نسخه‌ی بتای این بازی را تجربه کرده‌اید؛ این نسخه تنها یک آپدیت ۴.۵ گیگی نیاز دارد تا بتوانید تجربه‌ی بازی فصل جدید را نیز داشته باشید. در بازی اورواچ ۲ فصل پنجم، می‌توان حذف سیستم لوت‌ باکس‌ها را مشاهده کرد. به جای لوت باکس‌ها شاهد بتل پسی جذاب و با شکوه خواهید بود.

پول‌ بازی یا اعتبار داخل بازی را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

اعتبار اول همان پول Premium بازی است. دریافت این اعتبار به همین راحتی‌ها نیست و با انجام ماموریت‌های جدید می‌توانید حدود ۱۰ تا ۳۰ واحد از این پول را به دست آورید.

اعتبار دوم یا پول عادی بازی که به راحتی قابل دسترسی است. می‌توان گفت این پول از نسخه‌ی قبلی به نسخه‌ی جدید بازی Overwatch منتقل شده است. این واحد پولی ارزش چندانی ندارد و شما نمی‌توانید به کمک آن اتفاقی جالب و هیجان انگیز را رقم بزنید.

اعتبار سوم که همان پول مخصوص بخش Competetive بازی است را می‌توان با ارزش‌تر از دو واحد پولی دیگر تلقی کرد. با این پول می‌توانید مانند نسخه‌ی قبلی سلاح و کاراکتر مورد نظر خود را به Gold تغییر داده و یا به اصطلاح پوسته‌ی کاراکتر خود را به رنگ طلایی تغییر دهید.

اووراچ ۲ فصل ۵

یکی از مواردی که اصلا به مزاق گیمرها خوش نیامده است؛ حذف لوت باکس‌های بازی است. دسترسی به اسکین‌هایی مانند Epic ،Legendary و حتی اسکین‌های عادی بازی تنها با پرداخت پول واقعی یا خرید سکه‌ی Premium امکان پذیر است. در نسخه‌ی قبلی بازیکنان توانایی دسترسی به لوت‌ها را به وسیله‎‌ی لول آپ کردن و حتی شرکت در چالش‌های متنوع داشتند. همچنین در نسخه‌ی قبلی امکان خرید اسکین و ایموت‌های مختلف را با پول عادی بازی وجود داشت و نیاز به خرید لوت باکس‌های بازی نبود. در نسخه‌ی دوم باید برای کوچک‌ترین آیتم‌های داخل بازی پول واقعی خرج کنید. برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید می‌بایست تمامی اسکین‌های مورد نظر خود را که در نسخه‌ی قبلی خریداری کرده‌اید را به نسخه‌ی جدید انتقال دهید.

بازی Overwatch یک بازی چند نفره‌ی شوتری آنلاین است که در نسخه‌ی جدید، چالش و رقابت‌های چند نفره، در دو گروه ۵ نفره قابل انجام است. هر کدام از گیم مودهای بازی Overwatch، سناریوی مخصوص به خود را دارند و در هر یک از آن‌ها به شما یک ماموریت خاص داده می‌شود که باید با همکاری هم‌تیمی‌های خود آن را به پایان برسانید.

در بازی اورواچ نسخه‌ی دوم آن شاهد رویدادهای شاد و جذابی در جشن‌ها و روزهای خاص سال مانند کریسمس، روز شکر گذاری و حتی هالووین خواهیم بود. در این رویدادها جوایز خاصی نیز به گیمرها داده می‌شود. نا گفته نماند که این رودادها را در نسخه‌ی اول بازی اورواچ نیز مشاهده کرده‌ایم. همچنین صداگذاری فوق‌العاده در بازی اورواچ ۲ باعث شده است که انگشت به دهان بمانید دیالوگ‌هایی که به ویس‌های بازی اورواچ ۲ اضافه شده است نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

داستان بازی هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و منتظر انتشار داستان دقیق بازی overwatch هستیم. به طور کلی، شاهد همان گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای هستیم که در سال ۲۰۱۶ شاهد آن بودیم و اگر تا به امروز فرصت آن را نداشته‌اید که بازی را تجربه کنید، Overwatch 2 کماکان جذابیت‌های نسخه‌ی ابتدایی را در گیم‌پلی خود حفظ کرده است و احتمالا معتاد آن خواهید شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی