معرفی بازی Evercore Heroes

با ترکیبی از League of Legends و Destiny 2 آشنا شوید: معرفی بازی Evercore Heroes!

روز گذشته اولین تریلر سینمایی و تصاویر مربوط به عنوان Evercore Heroes منتشر گردید. ساخت این بازی توسط یکی از توسعه‌دهندگان سابق کمپانی رایت گیمز (Riot Games) صورت گرفته است و در سبک موبا (استراتژی) و یک رقابت با هدف مشخص است که در دنیای بازی روایت می‌شود. این بازی اولین عنوان استدیو Vela Games، استدویو تازه تاسیس ایرلندی است و افراد با تجربه‌ای که سابقه کار در کپمانی‌های بازی سازی بزرگی مانند EA و Epic Games را دارند داخل این استدویو فعالیت می‌کنند.در حال حاضر بازی Evercore Heroes در حالت آلفا-تستینگ به سر می‌برد و زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست.

در نگاه اول، ظاهر بازی کاملا مشابه با موبای معروف یعنی League of Legends به نظر می‌رسد. با اینحال اورکور هیروز یک تجربه‌ آنلاین کاملا متفاوت خواهد بود. به گفته ترویس جورج (Travis George) که یکی از بنیان‌گذاران Vela Games است، هدف آن‌ها عرضه‌ی گیمی است که بازی‌بازان واقعا به دنبال آن باشند. او در ادامه این گونه عنوان کرد که:«با Evercore Heroes، ما در حال ساخت یک تجربه رقابتی چندنفره منحصربه‌فرد هستیم که بازی‌هایی که مبتنی بر مهارت هستند را به روشی جدید عرضه کنیم.»

سرانجام و پس از دو سال از تست این عنوان، Vela Games با انتشار یک تریلر سینمایی بی‌نظیر و در ادامه تصاویری از قهرمان‌های و گیم‌پلی بازی از عنوان Evercore Heroes به طور رسمی رو‌نمایی کرد. جهان بازی شامل منطاق گوناگونی است، از جنگل‌های سر و سبز عجیب غریب تا مناطق کوهستانی و برفی و حتی شهر‌های پیشرفته و مدرن برای ماجراجویی و اکتشاف در Evercore Heroes وجود دارند.

از لحاظ گیم‌پلی، ما شاهد یک عنوان PvPvE که نیازمند مهارت و کار تیمی در کنار یکدیگر است خواهیم بود. زمانی که صحبت از مکانیزم‌های یک بازی PvE می‌شود، می‌توان انتظار موجودات و هیولا‌هایی را داشت که برای پیروزی و رسیدن به هدف خود باید از میان برداشته شوند. در Evercore Heroes بازیکنان در هر مچ که شامل چهار تیم ۴ نفره می‌باشد به رقابت می‌پردازند و هدف نهایی آنان برای پیروزی شکست دادن باس (Boss) آن نقشه (Map) خواهد بود.

قهرمان‌های بازی از سه کلاس مختلف تانک، ساپورت و دمیج‌ (DPS) تشکیل خواهند شد. همکاری و پیش‌رفت در بازی کلید موفقیت هر تیم خواهد بود و هر تیمی که در از زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، شانس پیروزی بیش‌تری خواهد داشت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی