CS:GO

رکورد تعداد پلیر همزمان CS:GO شکسته شد!

اینکه بعد از یازده سال رکورد بیش‌ترین پلیر همزمان جدیدی برای کانتر استرایک به ثبت برسد، کاملا بیان می‌کند که این بازی قلب تپنده سبک شوتر است. عنوان Counter Strike: Global Offensive در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۱۲ منتشر شده است. بیش‌ترین تعداد پلیر همزمان در CS:GO مربوط به حدود سه سال پیش و با مقدار تقریبی ۱ میلیون و ۳۰۸ هزار نفر بوده است. تنها ساعاتی پیش، بیش از ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر به طور همزمان در بازی CS:GO حضور داشتند و این یعنی رکورد جدید بیش‌ترین تعداد بازیکن به طور همزمان، آن هم در سال ۲۰۲۳ برای کانتر استرایک.

البته اینکه بگوییم کانتر استرایک قلب تپنده سبک شوتر به خصوص از نوع رقابتی آن است چندان هم اشتباه نیست. سری Counter Strike برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ و به عنوان یک گیم‌مد در بازی Half-Life معرفی شد، که البته محبوبیت آن باعث شد که ولو (Valve) تصمیم فوق‌العاده بگیرد، تبدیل این گیم‌مد به یک گیم مجزا! اجازه بدهید در کنار زنده شدن خاطرات گذشته این نکته را هم یاد‌آور شوم که: اولین نسخه کانتر استرایک مربوط به ۲۳ سال پیش است…

راز موفقیت CS:GO تنها زمانی مشخص می‌شود که خودتان آن را تجربه کنید، که البته در صورتی که طرفدار بازی‌های شوتر و رقابتی باشید بعید است که تا به حال اینکار را نکرده باشید. مدت زمان زیادی از رایگان شدن بازی می‌گذرد و آمار نشان می‌دهد که ورود بازیکنان جدید به بازی ادامه خواهد داشت، در هر صورت ثبت رکورد جدید آن هم پس از یازده سال تنها از پس غول بازی‌های شوتر بر می‌آید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این چت‌بات در حالت آزمایشی هست، درصورت عدم دریافت پاسخ صحیح، از سایر روش‌های پشتبانی استفاده نمایید.

    منو اصلی